يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 5939
رمضانی خبر داد:

رونمایی از تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل روابط عمومی و اموربین الملل دفتر تبلیغات اسلامی قم از رونمایی از تولیدات رسانه ای این دفتر خبر داد.
رونمایی از تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی قم
به گزارش قم نیوز، سلمان رمضانی  افزود: رونمایی از ۷ تولید رسانه ای این دفتر، فردا دوشنبه، ۲۱ فروردین ماه، با حضور حجت الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی و اداره بین الملل دفتر تبلیغات، وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی سراسركشور، یادواره شهدای روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی را درسال جاری در دستوركارخود قرارداده است.

رمضانی ادامه داد: این دفتر به همین منظور تصمیم به ساخت كلیپ زندگی شهدای روحانی شاخص گرفت كه در اولین اقدام، كلیپ زندگی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی را تحت عنوان "كیمیاگر" آماده كرده كه از آن رونمایی خواهد شد.

وی افزود: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همچنین تصمیم گرفته تا هریك از برنامه ها و نشست های تخصصی كه در بخش های مختلف این دفتر برگزار می شود را با رویكرد جدید رسانه ای برای استفاده مبلغین، پژوهشگران، دانشجویان و خانواده ها در اختیار آن ها قرار دهد.

رمضانی ادامه داد: برای تحقق این مهم درسال گذشته، سلسله نشست های گفتمان عقاید و اندیشه ها، سلسله برنامه های آموزش و مشاوره خانواده و كنگره بین المللی مرحوم ملامحمدكاظم آخوندخراسانی وهمچنین دوره علمی كاربردی همسران مبلغان در قالب DVD آماده كرده است كه به مخاطبان ارائه می شود.

وی اضافه كرد: باتوجه به تغییر ریاست دفترتبلیغات اسلامی و تغییرات ساختاری و محتوایی كه در بدنه دفتر صورت پذیرفته و با عنایت به گذشت زمان زیادی از ساخت فیلم مستند معرفی دفتر و لزوم به روزكردن اطلاعات آن تصمیم گرفته شد فیلم های مستند معرفی دفتر تبلیغات اسلامی و آشنایی با سامانه مطبوعاتی آماده گردد كه بزودی رونمایی می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23nwwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما