سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 22235

همایش تجلیل از فعالان حوزوی راهیان نور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همایش ملی تجلیل از سازمان‌ها، موسسات و فعالان حوزوی راهیان نور، به همت دفتر تبلیغات اسلامی، روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح درسالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.
همایش تجلیل از فعالان حوزوی راهیان نور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، همایش ملی تجلیل از سازمان‌ها، موسسات و فعالان حوزوی راهیان نور، به همت دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

این همایش که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با نگاهی به اردوهای راهیان نور که توام با روحیه همکاری جهادی هستند، روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح درسالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدای قم برگزار می‌شود.

راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان‌های سیاحتی - مذهبی در ایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق در غرب و جنوب غربی این کشور می‌پردازند.

بیشتر این کاروان‌ها همزمان با تعطیلات نوروزی و نیز تعطیلات تابستانی، برای مناطق غرب کشور، فعال می‌شوند و مناطق مرزی استان خوزستان به ویژه منطقه شلمچه از مقصدهای پرطرفدار این گروه‌هاست. همچنین به سمت یادمان شهدای شوش نیز سفر می‌کنند.

در عرصه تجلی فرهنگ شهادت در جامعه برخی نهاد‌ها و موسسات با همکاری مسئولان مربوطه تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که به مناسبت تجلیل از این چهره‌های فرهنگی روز پنجشنبه در همایش از آن‌ها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkx0x.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما