پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 59574
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

حضور 4 نماينده قم در دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: چهار نماينده اين هیأت براي نخستين‌بار در مسابقات رده سني بزرگسالان دووميداني قهرماني آسيا حضور مي‌يابند.
حضور 4 نماينده قم در دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا
حضور 4 نماينده قم در دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: کشور مان در بهمن ماه میزبان برگزاری هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا است و این پیکارها در روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی برنامه‌های متنوعی برای میزبانی مطلوب از این رقابت‌ها پیش‌بینی کرده، اضافه کرد: از تمام قهرمانان، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، اعضای خانواده بزرگ دوومیدانی، ورزش‌دوستان و مسوولان ورزش کشور و همچنین مردم نیز برای حضور و حمایت از تیم کشورمان در این جام دعوت شده است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با بیان اینکه این رقابت‌ها هر سه روز در بخش آقایان به صورت زنده از شبکه سه سیما به تصویر کشیده خواهد شد، اضافه کرد: افتخار دوومیدانی استان قم این است که چهار نماینده شامل سه داور و یک ملی‌پوش در این دوره از مسابقات دارد.

وی با اشاره به نمایندگان قم در مسابقات 2018 دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، بیان کرد: علی‌ اصغری‌منفرد، روح‌الله دایی در مسابقات بخش مردان و خانم معصومه باغبان در رقابت‌های بخش بانوان به عنوان سه داور مجرب و با تجربه دوومیدانی قم این پیکارها را قضاوت می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در بین دوومیدانی‌کاران ملی‌پوش ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، رضا‌ ملک‌پور در تیم 4 در ۴۰۰ متر امدادی ایران به میدان می‌رود و با توجه به تجارب بالا و انگیزه‌ای که این چهره موفق دارد، نسبت به کسب مدال از رقابت‌های آسیایی امید زیادی داریم.

وی افزود: تیم ملی داخل سالن ایران با ترکیب دوومیدانی‌کاران مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 4 در 400 متر امدادی، 800 متر، 1500 متر، سه هزار متر، پرتاب وزنه، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرش سه‌گام، پرش طول و هفت‌گانه برای کسب عناوین برتر این مسابقات با حریفان آسیایی رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjxiei.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما