يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60325
منبع : خبرگزاری فارس
با حكم رئيس سازمان ليگ

مديرعامل صباي قم دبير سازمان ليگ فوتبال ايران شد

قم نيوز : مدير عامل سابق باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم از سوي سازمان ليگ فوتبال ايران به عنوان دبير اين سازمان معرفي و منصوب شد.
مديرعامل صباي قم دبير سازمان ليگ فوتبال ايران شد
مديرعامل صباي قم دبير سازمان ليگ فوتبال ايران شد
به گزارش قم نیوز حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در حکمی رسمی محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و یکی از پیشکسوتان خوش‌نام فوتبال قم را به عنوان دبیر این سازمان معرفی و منصوب کرد.

محمدرضا کشوری‌فرد در حالی این مسؤولیت را بر عهده گرفت که در سال‌های جوانی خود یکی از بازیکنان شاخص فوتبال قم در تیم ریشه‌دار، باسابقه و پرطرفدار سهیل بوده و سال‌ها به عنوان هافبک این تیم در سطح قم و فوتبال ایران عملکرد مثبتی داشته است.

این پیشکسوت و چهره با سابقه فوتبال قم همچنین به عنوان یکی از قدیمی‌ها و نفرات با سابقه این رشته ورزشی پرطرفدار، در مدیریت فوتبال نیز مسوولیت سرپرستی تیم فوتبال صبا و همچنین مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم را تجربه کرده است.

کشوری‌فرد در دهه 1380 به عنوان مسوول کمیته فوتسال استان قم نیز منشاء خدمات ارزنده‌‌ای به این رشته ورزشی بود و میزبانی از تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی همراه با استارت برگزاری مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال در قم به عنوان فرصت مغتنم برای پرورش استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی مورد علاقه قمی‌ها نیز از جمله فعالیت‌های مثبت وی به شمار می‌رود.

مدیرعامل سابق صبای قم اوایل دهه 1390 به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی، همراه با این تیم موفق به کسب مقام چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شده است.

دبیر جدید سازمان لیگ فوتبال ایران با سابقه 6 سال فعالیت مثبت در صبا، دو مقطع از سوی استاندار قم و رئیس مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا به عنوان مدیر عامل این باشگاه فعالیت کرده و در سال‌های بی‌پولی و مشکلات عدیده مالی صبا چهره سرشناسی همچون علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان و اسطوره فوتبال ایران هدایت صبا را بر عهده داشته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmdv.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما