شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 6053
موسی پور تاکید کرد:

تدوین پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع نیازهای استان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر تدوین پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع نیازهای استان در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
تدوین پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع نیازهای استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در بازدید از مركز آموزش و پژوهش قم با بیان اینكه حدود ۶۰ هزار دانشجو در مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا در استان قم مشغول به تحصیل هستند، افزود: چتر حمایت از پایان نامه های دانشجویی در استان باید بیش از پیش گسترده شود.

وی بر ضرورت ملموس ساختن نیازها و دغدغه های استان و ارتباط بیشتر جامعه دانشگاهی و پژوهشگران و محققان با این نیازها تاكید كرد و گفت: حمایت از پایان نامه های دانشجویان در كنار ایجاد پارك علم و فناوری و اولین مركز رشد علوم انسانی كشور می تواند حلقه وصل میان مراكز آموزشی و پژوهشی و مراكز تولیدی و صنعتی باشد.

وی همچنین بیان كرد: همكاری و مشاركت صاحبنظران و اندیشمندان با مسوولان اجرایی و تولیدكنندگان، قطعا تحول عظیمی در كشور ایجاد خواهد كرد كه این مهم با همكاری دانشگاه ها و مركز آموزش و پژوهش استان محقق خواهد شد.

موسی پور عدم تجاری سازی ایده ها و فراهم نكردن زمینه برای تبدیل دانش به فناوری را یكی از دلایل خروج نخبگان از كشور عنوان كرد و افزود: هر كجا كه زمینه برای تحقق ایده ها و طراحی های جوانان نخبه كشورمان فراهم آمده است، پیشرفت های چشمگیری را در آن عرصه شاهد بوده ایم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند مركز آموزش و پژوهش در جهت ارتقای این بحث مهم در بدنه اجرایی استان، گفت: با توجه به ظرفیت های گسترده علمی و اجرایی در استان قم، این استان باید در جایگاه نخست آموزش و پژوهش در كشورمان قرار بگیرد.

استاندار قم در پایان اظهار امیدواری كرد: با مشاركت و برنامه ریزی جدی مسوولان امر در سال جاری، شاهد ارایه طرح های نوین در بحث آموزش و پژوهش و جهش بلند استان در راستای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.tdviw6dxmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما