دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 6109
رضایی عنوان کرد:

توانمندی بانوان قمی در لیگ برتر ووشو

قم نيوز : قم نیوز: بانوی رزمی کار قمی و دارنده مدال‌های طلای مسابقات جهانی ویتنام گفت: برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان کشور شرکت کرده و توانمندی ووشو بانوان قم را نشان دادیم.
توانمندی بانوان قمی در لیگ برتر ووشو
به گزارش قم نیوز، خدیجه رضایی اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت شش تیم مدعی به صورت رفت و برگشت به انجام رسید تا در نهایت قهرمان این دوره از رقابت‌ها در پایان جدال مدعیان شناسایی شود.

وی افزود: این در حالی است که تیم‌های هیئت ووشو استان تهران، شهدای تربیت بدنی کرمانشاه، هیئت ووشو استان مرکزی، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و گاز مازندران تیم‌های حاضر در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر ووشو بانوان کشور بودند.

قهرمانی سال ۲۰۱۱ مسابقات جهانی ووینام ادامه داد: بعد از اینکه مرداد سال گذشته به اتفاق پریسا حیدری موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی پیکارهای جهانی رشته ووینام در کشور ویتنام شدیم، با عضویت در تیم ووشو فولاد ماهان سپاهان اصفهان این تیم را در لیگ برتر ووشو بانوان کشورمان همراهی کردیم که هم تجارب ارزشمندی برای ما به دنبال داشت و هم اینکه می‌خواستیم نشان دهیم که بانوان قمی نیز در صورت توجه و حمایت مناسب قابلیت‌های زیادی در این رشته دارند.

وی یاد آور شد: در رقابت‌های جهانی ووینام که با شرکت تیم‌های مطرح جهان برگزار شد، به مدال طلا دست یافتم و پریسا حیدری صاحب نشان نقره شد تا تیم ملی کشورمان بعد از کشور میزبان با درخشش بانوان قمی به مقام نایب قهرمانی جهان دست یابد.

بانوی رزمی کار استان قم بیان داشت: در رقابت‌های لیگ برتر ووشو، پریسا حیدری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و من در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم برای تیم فولاد ماهان سپاهان مقابل حریفان لیگ برتری مبارزه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان لیگ برتر ووشو بانوان تیم گاز مازندران در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور ایستاد و تیم فولاد ماهان در جایگاه دوم قرار گرفت که این عنوان برای ما از ارزش زیادی برخوردار است.

رضایی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور نخستین تجربه حضور بانوان ووشوکار قمی در این رقابت‌ها بود، عنوان داشت: در مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های گاز مازندران، فولاد ماهان، هیئت ووشوی استان تهران، شهرداری همدان، شهدای تربیت بدنی کرمانشاه و هیئت ووشو مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vn-t23nzwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما