سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 6151
شهردار منطقه۶خبر داد:

بازگشایی خیابان17متری شهید فهیمی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه شش از تملك و بازگشایی ادامه خیابان ۱۷متری شهید فهیمی در آینده نزدیك خبر داد.
بازگشایی خیابان17متری شهید فهیمی
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل رسولی در دیدار با اهالی شهید پرور خیابان ۱۷ متری فهیمی اعلام کرد: با اعتباری که از محل بودجه عمرانی سفرمقام معظم رهبری به قم به آزادسازی این خیابان اختصاص یافت بخش اعظمی از این خیابان که یکی از معضلات ترافیکی و خدماتی منطقه شش است بازگشایی می شود.

وی گفت: با همکاری اهالی محله طی مهلتی یک ماهه ادامه املاك در مسیر این خیابان تملک خواهد شد و پس از تملک، طبق طرح تفصیلی قم که ویژه ی این منطقه است این خیابان بازگشایی می شود.

در این دیدار که در مسجد ولی عصر و با حضور امیر آبادی منتخب مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و بختیاری عضو شورای شهر مقدس قم صورت گرفت، امیر آبادی در سخنانی از اهالی محله درخواست همکاری جهت رسیدن به نتیجه ای مطلوب داشت.

وی با اشاره به قدمت این خیابان و عدم رفع مشکل اهالی طی این مدت گفت: که با بازگشایی این خیابان بخش عمده ای از مطالبات مردم این خیابان حل خواهد شد و با اتصال خیابان موصوف به خیابان امامزاده ابراهیم و همجوار شدن حسینیه بزرگ نایینی ها که یک مجتمع فرهنگی نیز محسوب می شود مشکلات فرهنگی منطقه امامزاده ابراهیم تا حد زیادی مرتفع خواهدشد.

بختیاری نیز طی سخنانی به این نکته اشاره نمود: پس از واگذاری زمین های اهالی شهروندان که در این مسئله ذی حق هستند به حق خود خواهند رسید و متضرر نخواهند شد.

به گفته آقای رسولی با بازگشایی این خیابان بخش عمده ای از مشکلات اهالی اعم از مشکل آبگرفتگی و معضل ترافیک و تصادفات این خیابان، همچنین رفع مشکل حمل و نقل درون شهری این خیابان حل خواهد شد.

شایان ذكر است: این خیابان در امتداد خیابان ۲۲ بهمن خیابان امام زاده ابراهیم پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.n8pbjh8zz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما