دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 23461

کاشت ۲۰ هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه شش قم گفت: در حدود ۲۰ هکتار از بوستان صدری درختان مثمری همچون توت، انجیر، انار و زیتون کاشته می‌شود که برای محوطه سازی، زیر سازی، ایجاد فضای سبز، آلاچیق و کاشت نهال هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کاشت ۲۰ هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل رسولی با اشاره به کاشت درختان مثمر در منطقه ۶ قم اظهار کرد: در روز میلاد امام علی (ع) در فاز نخست یکصد و ۱۰ هکتار از بوستان جنگلی صدری افتتاح شد.

شهردار منظقه شش قم افزود: در حدود ۲۰ هکتار از از این بوستان درختان مثمری همچون توت، انجیر، انار و زیتون کاشته می‌شود که برای محوطه سازی، زیر سازی، ایجاد فضای سبز، آلاچیق و کاشت نهال هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به فواید ایجاد این بوستان عنوان کرد: احداث این بوستان سبب جلوگیری از ورود آلاینده‌ها و ریز گرده‌ها به شهر و همچنین کمک به بهبود شرایط آب و هوایی و جلوگیری از احداث سکونت‌های غیر رسمی می‌کند.

رسولی خاطر نشان کرد: بوستان صدری در دو کیلومتری ورودی جعفریه به قم و درست در منطقه ورودی حضرت معصومه (س) به شهر قم احداث شده است.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به اینکه مالک زمین با قیمت بسیار پایین این زمین را در اختیار شهرداری قرار داده است عنوان کرد: مالک زمین تنها در راستای ایجاد فضای سبز و استفاده شهروندان از این بوستان این زمین را در اختیار شهرداری گذاشت.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfyjd0.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما