سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 6154

صبای قم به دنبال کسب سه امتیاز

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: پیروزی در این دیدار از نظر روحی روی بازیکنان ما تاثیر مثبت خواهد داشت و قطعا در دیدار روز پنجشنبه با تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
صبای قم به دنبال کسب سه امتیاز
به گزارش قم نیوز، هادی گائینی اظهار کرد: تیم ما در بازی قبل سزاوار شکست مقابل فولاد خوزستان نبود اما این هفته در تلاش برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال امید کشور به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

وی با اشاره به آمادگی بازیکنان صبا برای این دیدار، تصریح کرد: مربیان ما خود می دانند که با وجود قرار گرفتن در مقابل تیم رده یازدهم جدول رده بندی بازی سختی در پیش داریم ولی پیروزی در این دیدار از نظر روحی روی بازیکنان ما تاثیر مثبت خواهد داشت و قطعا در دیدار روز پنجشنبه با تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

صبا و نفت برگزار کننده جدال تیم های هشتم و دوازدهم لیگ برتر امید
گائینی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته نیز برگزار می‌شود و در حالی که ۱۲ تیم در شش مسابقه از هفته یازدهم با یکدیگر رقابت می‌کنند و امیدهای صبای قم با یکی از تیم های انتهای جدول رده بندی لیگ برتر امید رو به رو هستند.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه سی و یکم فروردین ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان است.

وی تصریح کرد: در این دیدار که قرار است از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار شود، بازیکنان با انگیزه و توانمند ما در تیم فوتبال امید صبای قم قطعا یکی از بهترین بازی های خانگی خود در لیگ برتر این فصل را برگزار می‌کنند.

برتری صبای قم در آخرین بازی خانگی مقابل استقلال اهواز
گائینی ابراز داشت: در واقع تیم‌های فوتبال امید صنعت نفت آبادان و صبای قم در دیداری حساس از هفته دوازدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در ورزشگاه تختی شهر قم به مصاف یکدیگر می‌روند که صبا هفته پیش از این در خانه برابر استقلال اهواز بازی بسیار خوبی انجام داد و موفق به کسب برتری دو بر یک شد.

وی یاد آور شد: صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر امید نسبت به دور رفت رقابت ها تا این هفته نتایج مناسبی کسب کرده است، ضمن اینکه تیم ما در حال حاضر از انگیزه زیادی برای حفظ شرایط خوب خود برخوردار است و انشاءالله در این راه بتوانیم صنعت نفت آبادان را در قم شکست دهیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به اینکه صبای قم در حال حاضر با کسب ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد، افزود: هرگز به این جایگاه توجه نمی کنیم و با تمام توان در دیدار هفته بیست و چهارم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

گفتنی است: تیم فوتبال امید صبای قم در حالی پنجشنبه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان صف آرایی می کند که چهار بار در دیدارهای خانگی موفق به کسب پیروزی شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.mn-t23nzkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما