شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 6238

پنالتی نفت مشکوک بود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در دیداری که یک پنالتی نادرست به ضرر ما گرفته شد و حریف با گل به خودی ما بازی را به تساوی کشاند، نتیجه به دست آمده رضایت بخش نیست.
پنالتی نفت مشکوک بود
به گزارش قم نیوز، هادی رنجبر تصریح کرد: کسب یک امتیاز از دو بازی اخیر این فصل لیگ برتر امید برای ما رضایت ‌بخش نیست به همین دلیل از نتیجه‌ای که در دیدار با فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان کسب کردیم، راضی نیستیم.

وی با اشاره به بازی تیم امید صبای قم با صنعت نفت آبادان و بیان اینکه سه امتیاز بازی با نفت برای ما حیاتی بود، اظهار داشت: در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید کشور به دلیل حضور تیم‌های قوی و سطح بالا، بازی‌هایی در سطح بالا را شاهد هستیم و به همین دلیل باید در مسابقه بعدی که آخرین بازی ما در این فصل خواهد بود، با تمرکز بیشتری مقابل حریفان قرار بگیریم.

با جدیت به دنبال سه امتیاز بازی بودیم
رنجبر ادامه داد: با اینکه در خانه و در مقابل تماشاگران خودی بازی می‌کردیم، بازی چندان آسان و ساده‌ای با صنعت نفت آبادان در پیش نداشتیم، اما با جدیت به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و می‌خواستیم این تیم را در خانه شکست دهیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه واقعا در بازی این هفته با بدشانسی مواجه شدیم، اظهار داشت: در نیمه نخست با پنالتی مشکوکی که داور اعلام کرد، یک بر صفر از حریف عقب افتادیم اما تلاش بازیکنان ما در برگرداندن بازی به سود صبا ستودنی بود.

وی یاد آور شد: در حالی که تا دقیقه ۸۸ از حریف خود دو بر یک پیش بودیم، متاسفانه یک اشتباه بزرگ انجام دادیم و با گل به خودی که زدیم منجر به تساوی بازی و از دست رفتن دو امتیاز ارزشمند از سه امتیاز این بازی خانگی شدیم.

رنجبر ابراز داشت: از چهار بازی اخیر برابر تیم‌های برق شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور چهار امتیاز در کارنامه داریم و این برای تیم فوتبال امید صبای قم چندان شایسته و عملکرد خوبی نیست.

رضایت از عملکرد صبا در نخستین سال حضور در لیگ برتر امید
وی همچنین با تاکید بر اینکه در بازی هفته قبل برابر فولاد خوزستان هرگز شایسته باخت نبودیم، خاطرنشان کرد: بازی با فولاد در حالی با برتری حریف به پایان رسید که انصافا بارها موقعیت گل داشتیم و حتی از این نظر از میزبان خود برتر بودیم اما آنها با یک موقعیت به گل رسیدند و برنده این بازی شدند.

رنجبر یادآور شد: با این حال تا پایان مسابقات این فصل یک بازی دیگر در پیش داریم و باید در این دیدار مقابل تیم فوتبال امید نفت اهواز تجربه کافی را به کار بگیریم و در بازی با تیم‌های دیگر با قدرت به میدان رفته و قدر فرصت‌ها را به خوبی بدانیم.

وی تصریح کرد: ما در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور نتایج خوبی گرفتیم، ضمن اینکه بازیکنان ما به خودباوری و اعتماد به نفس بالایی رسیدند و یک بازیکن ما هم به تیم ملی دعوت شد، ضمن اینکه تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم که این کار بسیار سختی بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.enik49nua5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما