پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 61579
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 28 ليگ دسته اول فوتبال ايران صورت مي‌گيرد

صباي قم برابر مس كرمان در انديشه فرار از هجدهمين باخت

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در بيست و هشتمين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور ديداري خانگي برابر تيم مس كرمان برگزار مي‌كند.
صباي قم برابر مس كرمان در انديشه فرار از هجدهمين باخت
صباي قم برابر مس كرمان در انديشه فرار از هجدهمين باخت
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران 9 مسابقه بین 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شکل همزمان از ساعت 15 روز شنبه 26 اسفند ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

یکی از بازی‌های تقریبا تشریفاتی و کم اهمیت مسابقه صبای قم با مس کرمان است که همزمان با سایر بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و در آن تیم‌های هفتم و هفدهم جدول رده‌بندی یعنی نمایندگان فوتبال قم و کرمان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این در حالی است که مس کرمان با ایستادن در میانه جدول هیچ بختی برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور ندارد و تیم صبای قم با قطعی کردن جایگاه هفدهمی خود عملا به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران سقوط کرده و سه امتیاز این بازی بیشتر برای مس اهمیت دارد تا جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم نفت مسجد سلیمان با کسب 53 امتیاز صدرنشین است، فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل با کسب 49 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند و بادران تهران با 48 امتیاز چهارم است، ضمن اینکه صبا به واسطه قرار گرفتن روی نوار باخت‌های متوالی برای فرار از هجدهمین باخت این فصل تلاش می‌کند.

نساجی مازندران با کسب 47 امتیاز، اکسین البرز با 42 امتیاز، مس کرمان با 41 امتیاز، گل‌گهر سیرجان با 40 امتیاز، ملوان بندر انزلی با 39 امتیاز، مس رفسنجان با 38 امتیاز، برق جدید شیراز با 36 امتیاز، شهرداری ماهشهر با 33 امتیاز، شهرداری تبریز با 31 امتیاز، آلومینیوم سازی اراک  و ماشین‌سازی تبریز با 22 امتیاز، ایرانجوان بوشهر با 22 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز در رده‌های پنجم تا هفدهم جای گرفته‌اند.

تیم فوتبال صبای قم به عنوان یکی از سه تیم سقوط کننده انتهای جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک برد، 9 تساوی، 17 باخت، 22 گل زده، 50 گل خورده، تفاضل گل منفی 28 و 12 امتیاز همراه با ایران‌جوان بوشهر و راه‌آهن تهران فصل آینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهند بود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdchwmn-.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما