چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 62166
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم:

كشتي‌گيران قم به جاكارتا و بوداپست اعزام مي‌شوند

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از رقابت كشتي‌گيران قم براي كسب سهميه تيم ملي به منظور حضور در مسابقات قهرماني جهان و بازي‌هاي آسيايي 2018 خبر داد.
كشتي‌گيران قم به جاكارتا و بوداپست اعزام مي‌شوند
كشتي‌گيران قم به جاكارتا و بوداپست اعزام مي‌شوند
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: همانگونه که علاقمندان به کشتی در جریان هستند بعد از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی 2018 قهرمانی آسیا، اکنون نوبت به اعزام تیم ملی بزرگسالان ایران به دو میدان برون‌مرزی دیگر رسیده است.

وی ادامه داد: پیکارهای قهرمانی جهان و همچنین مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی 2018 میادین مهمی هستند که کشتی‌گیران کشورمان با حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای به دست آوردن سهمیه آن تلاش می‌کنند و کشتی‌گیران قم نیز در این انتخابی به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه دو ماه بین پیکارهای جهانی و بازی‌های آسیایی فاصله است، اضافه کرد: با مشخص شدن زمان دقیق برگزاری مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی و همچنین رقابت‌های 2018 قهرمانی جهان، کشتی‌گیران قم با انگیزه بالایی به تمرینات آماده‌سازی مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کشورمان روزهای 28 تا 31 مرداد ماه باید در بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی به روی تشک بروند و سپس روزهای 28 مهر تا چهارم آبان ماه در پیکارهای جهانی امسال به میزبانی بوداپست با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.

وزیری افزود: با برگزاری پیکارهای گزینشی ترکیب نهایی تیم‌های اعزامی به این دو رویداد مهم مشخص می‌شود و قطعا کشتی‌گیران قم که هر یک از تجارب بالایی به واسطه اعزام به مسابقات مختلف کشوری و میادین برون‌مرزی گوناگون برخوردار هستند، با قدرت به روی تشک خواهند رفت.

وی یاد آور شد: مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شناخت ملی‌پوشان اعزامی به این دو رویداد مهم جهانی و آسیایی روزهای 29 تا 31 فروردین ماه به انجام می‌رسد و طبق برنامه‌ فدراسیون کشتی، مرحله نهایی این انتخابی نیز اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تا نفرات برتر برای حضور در این دو میدان  مهم انتخاب شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcai6ni.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما