شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 63282
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تيم فوتبال جوانان صباي قم:

صباي قم طلسم صعود به ليگ برتر را مي‌شكند / دريافت وجه از بازيكنان جوانان صبا صحت ندارد

قم نيوز : سرپرست تيم فوتبال جوانان صباي قم از آمادگي بالاي اين تيم براي شكستن طلسم صعود به ليگ برتر و عدم صحت خبر دريافت وجه از بازيكنان صبا خبر داد.
لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور
لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور
به گزارش قم نیوز اصغر زرگر امروز اظهار کرد: بعد از استراحتی که بازیکنان با پایان دیدارهای مرحهل دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور داشتند، طبق برنامه‌ کادر فنی، تمرینات در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اکنون که تیم به مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان ایران رسیده، تک تک اعضای تمی به ویژه بازیکنان مستعد و آماده ما برای رویارویی با حریفان حاضر در این مرحله لحظه شماری می‌کنند تا ان‌شاءالله بعد از دو سال طلسم صعود به لیگ برتر را بشکنیم.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: تیم‌های پارس جنوبی جم، استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی حریفان تیم جوانان صبا در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال هستند و کادر فنی ما به جز پارس جنوبی جم، از دو تیم دیگر شناخت کاملی در اختیار دارد.

وی یاد آور شد: تیم ما در مرحله مقدماتی با تیم ملوان بندر انزلی هم‌گروه بود و در مرحله دوم با تیم استقلال اهواز بازی کرد، به همین خاطر مربیان تیم از هر دو تیم به خوبی اطلاعات دارند ولی با تیم پارس جنوبی جم مصاف نداشته‌ایم که کادر فنی از این تیم هم شناخت کسب خواهد کرد.

زرگر راجع به اینکه چه زمانی و در چه مکانی بازی‌های مرحله نهایی برگزار می‌شود، عنوان کرد: با‌ حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیأت فوتبال استان قم، مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور به میزبانی صبای قم برگزار می‌شود ولی زمان آن هنوز مشخص نیست.

وی افزود: حامیان تیم جوانان صبای قم در مسابقات این‌ فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان قم بودند که از مسوولان آنها کمال قدر دانی را دارم، ضمن اینکه از کادر فنی تیم و بازیکنان هم تشکر می کنم که با همدلی تیم را به این مرحله رسانده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم با بیان اینکه امیدواریم از شرایط میزبانی استفاده کرده و راهی لیگ برتر شویم، راجع به شایعات اخیر پیرامون تیم‌های زیر مجموعه صبا و دریافت پول از بازیکنان، تصریح کرد: دریافت وجه از بازیکنان تیم جوانان هرگز صحت ندارد اما از اسپانسرهایی که در طول فصل تمایل به همیاری داشتند استقبال کردیم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcauuni.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما