دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 63369
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم خبر داد

تجليل از مربيان و برگزاري کارگاه دانش‌افزایی داوران وزنه‌برداری در قم

قم نيوز : سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از برگزاري آيين تقدير از مربيان فعال اين رشته و کارگاه دانش‌افزایی داوران درجه یک فدراسیون وزنه‌برداری در قم خبر داد.
تجليل از مربيان و برگزاري کارگاه دانش‌افزایی داوران وزنه‌برداری در قم
تجليل از مربيان و برگزاري کارگاه دانش‌افزایی داوران وزنه‌برداری در قم
به گزارش قم نیوز یوسف کرمی امروز  اظهار کرد: جلسه‌ای ویژه مربیان هیأت وزنه‌برداری به منظور ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات راجع به فعالیت‌های انجام شده، تبیین برنامه‌های آتی و تقدیر از مربیان فعال در دفتر هیأت واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان داشتیم.

وی با تقدیر از مربیان وزنه‌برداری در این جلسه، بیان کرد: در این جلسه با حضور نایب رئیس هیأت و کارشناسان استعدادیابی و آنتروپومتریست سازمان جهانی ایساک، برنامه‌ریزی استعدادیابی ورزشی، انتخاب نخبه‌ها و نیروهای مستعد در وزنه‌برداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم در ادامه به برگزاری کارگاه دانش‌افزایی داوران درجه یک فدراسیون وزنه‌برداری، اشاره و بیان کرد: کارگاه دانش‌افزایی داوری وزنه‌برداری با حضور داوران علاقمند از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیأت قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در واقع هیأت وزنه‌برداری قم با مجوز رسمی از فدراسیون وزنه‌برداری اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه دانش‌افزایی داوری این رشته به منظور ارائه آخرین تغییرات جدید داوری و همچنین آموزش اصطلاحات انگلیسی کاربردی ویژه داوران درجه یک فدراسیون کرده است.

کرمی عنوان کرد: بر همین اساس داوطلبین شرکت در این کارگاه باید فیش واریزی هزینه شرکت در کارگاه را هنگام پذیرش به همراه تصویر کارت ملی و معرفی‌نامه از هیأت خود ارائه کنند، ضمن اینکه مهلت ثبت‌نام تا روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دوره متعاقباً اعلام می‌شود اما مکان اسکان و پذیرایی شرکت کنندگان در این دوره آموزشی داوری وزنه‌برداری بر عهده هیأت وزنه‌برداری قم به عنوان میزبان است، همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی حضور از سوی فدراسیون وزنه‌برداری تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgyw93.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما