يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 6363
برای دیدار با موزامبیک؛

هافبک صبا به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه صبای قم از دعوت یک بازیکن تیم صبا به تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه با تیم ملی موزامبیک خبر داد.
هافبک صبا به تیم ملی دعوت شد
به گزارش قم نیوز، محسن رمضان بیگی  اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قصد دارد یکی از دیدارهای تدارکاتی خود را در این ماه برگزار کند.

وی ادامه داد: به زمان برگزاری نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی ازبکستان در دور نهایی انتخابی جام جهانی برزیل در قاره آسیا نزدیک به ۴۰ روز باقی مانده است و تیم ملی با تمام توان آماده مصاف با حریفان می‌شود.

سرپرست باشگاه صبای قم افزود: آرزوی تمام ایرانی‌ها و تمام باشگاه‌های فعال در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این است که تیم ملی بتواند جواز صعود به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ در کشور برزیل را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: به همین خاطر سعی ما این است که نهایت همکاری را با کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم و با کمال میل اکبر صادقی بازیکن ملی پوش ما در دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال برای دیدار تدارکاتی با تیم ملی موزامبیک شرکت خواهد کرد.

رمضان‌بیگی خاطرنشان کرد: در دعوت اخیر کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال موزامبیک، ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند که در بین آنها اکبر صادقی‌هافبک طراح تیم فوتبال صبای قم نیز حضور دارد.

وی یاد آور شد: صادقی امسال یکی از بازیکنان جدید ما است که از رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان جذب صبای قم شد اما این بازیکن به خوبی توانست توانایی‌ها و ارزش‌های خود را در صبا نشان داده و نتیجه آن را با دعوت به تیم ملی ببیند.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز کرد: ۱۸ بازیکن برای برگزاری یک اردوی چهار روزه و دیدار دوستانه با تیم ملی موزامبیک به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شدند.

رمضان بیگی خاطرنشان کرد: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و موزامبیک در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۳۰/۱۵ روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.memfuqettsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما