?>?> تیم ملی با اردوهای منظم قهرمان کاراته آسیا می‌شود | قم نیوز
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 6385
دباغیان:

تیم ملی با اردوهای منظم قهرمان کاراته آسیا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی و با سابقه تیم ملی کاراته گفت: اردوهای منظم و تمرینات مستمر یکی از شاخصه‌های مثبت تیم ملی کاراته است که می‌تواند منجر به قهرمانی کشور در آسیا شود.
تیم ملی با اردوهای منظم قهرمان کاراته آسیا می‌شود
به گزارش قم نیوز، غلامرضا دباغیان  اظهار کرد: در مسیر شناسایی بهترین‌های کاراته کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، مرحله انتخابی دوم تیم ملی بزرگسالان کاراته ۱۶ اردبیهشت برگزار می‌شود.

وی مشخصه اصلی تیم ملی کاراته کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را نظم و انضباط دانست و بیان داشت: تیم ملی نفرات خوب و زبده‌ای در ترکیب خود دارد و امسال یکی از مدعیان قهرمانی آسیا خواهد بود.

دباغیان افزود: سال‌ها به عنوان سرمربی و مربی در کنار تیم ملی بوده‌ام و به جرأت می‌گویم یکی از مشخصه‌های اصلی تیم ملی نظم و انضباطی است که هم اکنون در اردوها وجود دارد و هر جا که نظم و انضباط باشد مطمئناً نتایج خوب هم حاصل می‌شود.

مربی تیم ملی کاراته اضافه کرد: روز شنبه هفته آینده یک دوره مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد و در هر وزن بسته به شرایط دو یا سه بازیکن که از آماده‌ترین و بهترین نفرات هستند در اردو باقی می‌مانند.

وی با تاکید بر حضور بهترین‌های کاراته کشورمان در اردوی تیم ملی کاراته تصریح کرد: برای کادر فنی همه کاراته‌کاها از شرایط مساوی در اردو برخوردارند و مربیان تیم ملی کاراته همه نفرات حاضر در اردو را به یک چشم نگاه می‌کنند.

دباغیان عنوان داشت: درست مثل انتخابی روز هجدهم فروردین ماه، در انتخابی روز شنبه هم هیچ ارفاق وزنی وجود نخواهد داشت، هر چند شاید گفته شود که این امر سیاست سختگیرانه‌ای است اما ما باید یک کاراته‌کا را در وزنی که در تاتامی آسیایی به میدان می‌رود در همان وزن مورد ارزیابی قرار دهیم.

مربی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان خاطرنشان کرد: مطمئناً هر ورزشکاری که در انتخابی با اضافه وزن می‌آید همان قابلیت‌ها را نمی‌تواند در مسابقات رسمی که مجبور می‌شود از وزن خود بکاهد به نمایش بگذارد.

دباغیان روند اردوهای تیم ملی را خوب و مطلوب توصیف و ارزیابی کرد و یادآور شد: ملی پوشان کاراته کشورمان نسبت به اردوهای قبلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و خیلی تغییر کرده‌اند و از نظر بدنسازی هم شرایط خوبی دارند.

وی تصریح کرد: البته نباید فراموش کنیم نفرات حاضر در اردوی فعلی تیم ملی کاراته کشورمان، کاراته‌کاهای صفر کیلومتر نیستند و در لیگ و مسابقات بین‌المللی مختلفی شرکت کرده‌اند و تنها باید از نظر روحی و جسمی به آمادگی مطلوب برسند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.j092yt0ska26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما