سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 6420
باقری عنوان کرد:

اخذ سند برای موقوفات و مصرف درآمد حاصل از آن در راستای نیات واقفین

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیته بازرسی ستادی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان اخذ سند برای موقوفات و مصرف درآمد حاصل از آن در راستای نیات واقفین را از جمله عوامل موفقیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم دانست.
اخذ سند برای موقوفات و مصرف درآمد حاصل از آن در راستای نیات واقفین
به گزارش قم نیوز، علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اولویات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عملی شدن منوبات امام راحل و مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: در طول سه روز بازرسی از ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان قم، شاهد دستاوردهای عظیم این اداره کل در تحقق آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بودیم.

وی در ادامه هدف از بازرسی های موجود در سطح این سازمان را، شناسایی نقاط ضعف و قوت نمایندگی های سازمان در استان های کشور دانست و در این رابطه افزود: یکی از مهم ترین نکات مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امور فرهنگی است و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با برگزاری بیش از ۵۷ برنامه فرهنگی آمار خوبی را از خود در این زمینه به جای گذاشته است اما انتظارها از استان قم بسیار بیش از این است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به وجود ۹۴ بقعه متبرکه در سطح استان قم، اعلام کرد: وجود چنین امام زادگانی ظرفیت های مناسبی را برای اجرای فعالیت های فرهنگی ایجاد می کند و همین امر نیز انتظارات فرهنگی از استان قم را افزایش داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در فعالیت های عمرانی پیشتاز بوده است، گفت: از دیگر نکات مثبت و مورد تقدیر در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اقدام برای اخذ سند رسمی برای موقوفات و مصرف کامل درآمد حاصل از موقوفات در راستای نیات واقفین است که بسیار دقیق و صحیح صورت می پذیرد.

باقری با اشاره به برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم، اظهار داشت: آرامش بهاری، سوگواری یاس نبوی، نشاط معنوی و ... از دیگر برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم است که با دیدگاه و سیاست های کارآمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، آینده روشنی برای آنها دیده می شود.

وی در پایان با بیان اینکه هیئت بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تمامی مراکز تحت نظارت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم بازدید به عمل آورده است، اعلام کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در عرصه مدیریت موقوفات استانی از بسیاری از استان های کشور پیشی گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.x092yt0oza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما