شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 647
غلامی:

آموزش برای همه شعار دانشگاه پیام نور است

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان قم آموزش برای همه، همه جا و همه وقت را شعار دانشگاه‌ پیام نور عنوان کرد.
آموزش برای همه شعار دانشگاه پیام نور است
به گزارش قم نیوز، محمد غلامی در همایش توجیهی ۲۰۰ دانشجوی جدید الورود دانشگاه پیام نور شهر کهک طی سخنانی گفت: در حال حاضر ۵۲۰ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور در کشور مشغول فعالیت هستند.

وی آموزش برای همه، همه جا و همه وقت را شعار دانشگاه پیام نور عنوان کرد و افزود: در حال حاضر استان قم دارای یک مرکز و ۴ واحد دانشگاه پیام نور در شهرهای کهک، سلفچگان، جعفریه و خلجستان است و با توجه به رشد جمعیت شاهد این هستیم که هر ساله دانشجویان زیادی برای کسب علم وارد دانشگاه پیام نور شده و این دانشگاه یکی از داننشگاه‌های بر‌تر محسوب می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور قم اظهار داشت: شهر کهک دارای جایگاه اصیل علم و دانش و سابقهٔ دینی و فرهنگی و مردمی اصیل متدین است که دانشگاه پیام نور این شهر از سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و فعالیت خود را با ۵۳ دانشجو در دو رشتهٔ کشاورزی و الاهیات آغاز کرده است و ‌در حال حاضر با گذشت ۴ سال از تاسیس این دانشگاه تعداد دانشجویان آن به ۶۰۰ دانشجو در ۱۰ رشتهٔ تحصیلی رسیده و تا کنون ۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند. ‌

غلامی به دانشجویان تاکید کرد که تلاش کنند رفتارشان نماد یک پایگاه اسلامی باشد تا بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و به مدارج بالا‌تر علمی دست پیدا کنند.

وی در پایان افزود: با تاسیس ساختمان جدید دانشگاه پیام نور این شهر که فاز اول آن تا پایان مهرماه سال ۹۱ به بهره‌برداری می‌رسد ۵ هزار دانشجو می‌توانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcak0ni149ny.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما