يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 6516
وفایی عنوان کرد:

درآمد تابلوهای تبلیغاتی برای زیباسازی شهر هزینه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری گفت: درآمد حاصل از عوارض تابلوهای تبلیغاتی در زیباسازی شهر هزینه می‌شود.
درآمد تابلوهای تبلیغاتی برای زیباسازی شهر هزینه می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی اظهار داشت: عملیات ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی صنوف بر اساس ابعاد، طرح و موضوع، براساس مضامین زیبایی شناختی منظر شهری و مطابق با فرهنگ و مذهب مقدس شهر قم به طور مستمر پیگیری شد.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۳۵ هزار متر مربع از تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی صنوف شهر قم ساماندهی و پس از سیر مراحل قانونی ثبت و برای سازه‌های تبلیغاتی مجاز، مجوز نصب صادر شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در تشریح کامل این طرح ادامه داد: همچنین برابر مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر مقدس قم، تابلوهای عمود بر شارع منصوب در پیاده‌روها به دلیل ایجاد بی‌نظمی و اغتشاش بصری در خیابان‌ها، معابر عمومی و منظر شهری، غیرمجاز شناخته می‌شوند.

وفایی افزود: در راستای اجرای این مصوبه توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم، پس از ارائه اخطارنامه به صنوف مورد نظر و اتمام مدت مجاز، با هماهنگی و همکاری معاونت خدمات شهری و شهرداری مناطق هشتگانه، سازه‌های مذکور از سطح شهر جمع آوری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان داشت: هم اکنون این طرح جاری بوده و اجرای آن تا پاکسازی کامل شهر از این نوع سازه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأمین هزینه‌های زیباسازی سیمای شهر از محل اخذ عوارض مجوز تابلوها اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از اعتبارات اجرایی زیباسازی منظر شهری از محل صندوق درآمدی سازمان حاصل از اخذ عوارض صدور مجوز سازه‌های تبلیغاتی و تابلوهای صنوف سطح شهر قم تأمین شده و با این سیاست اجرایی شهروندان، خود به طور مستقیم در زیبایی شهر نقش موثر ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.vemfuqeimsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما