سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 6595
ابوذر:

برگزاری "اردیبهشت تئاتر" قم فرصتی برای تببین جایگاه این هنر است

قم نيوز : قم نیوز: رییس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: برگزاری "اردیبهشت تئاتر" قم فرصتی برای تببین جایگاه این هنر است.
برگزاری "اردیبهشت تئاتر" قم فرصتی برای تببین جایگاه این هنر است
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر اظهار داشت: اردیبهشت تئاتر بصورت ملی در سطح كشور در طول این ماه برگزار می شود و هر استان در یكی روزهای اردیبهشت این مراسم را برگزار می كند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه تئاتر در جامعه گفت: جامعه اغلب از این هنر غفلت می كند كه با برگزاری این مراسم ها می توان بسترهای حمایتی بیشتری برای تئاتر و اهالی آن فراهم كرد.

وی ادامه داد: استان قم ظرفیت های بالایی دارد كه هر كدام از این ویژگی ها می تواند بستر توسعه و بالندگی هنر تئاتر در قم باشد.

ابوذر بیان داشت: برگزاری جشن و مراسم اردیبهشت تئاتر قم در ۲۴ اردیبهشت ماه امسال از برنامه های بزرگداشت این روز است.

وی یادآور شد: تجلیل از ۱۰ نفر از فعالان و برترین های تئاتر قم در سال ۹۰ و نیز تجلیل از پیشكسوتان از دیگر برنامه های این روز است.

وی اضافه كرد: در این روز از بهترین ها در بخش های بازیگری زن و مرد، كارگردانی، نویسندگی، دكوراتور، گروه های برتر، مراكز و سازمان های حمایت كننده و نیز گروه های تئاتر خیابانی تجلیل خواهد شد.

ابوذر تصریح كرد: در اردیبهشت تئاتر قم ار سه پیشكسوت "جواد اعتمادی"، "كاظم نظری" و "سكاكی" تجلیل می شود.

وی اضافه كرد: قبل از شروع مراسم تئاتر خیابانی "آخرین بازی" كاری از اصغر تقی پور نیز اجرا می شود.

اردیبهشت تئاتر قم در ۲۴ اردیبهشت ماه امسال در مجتمع فرهنگی شهید آوینی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.y93rak9nnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدرضا
سلام کلاس تیاتر معتبر در قم میخواهم لطفا راهنمایی کنید ممنون