دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 13984
با حضور میکائیل شهرستانی صورت می گیرد؛

برگزاری کارگاه‌ آموزش تئاتر

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انجمن هنرهای نمایشی در استان قم گفت: در راستای ارتقای سطح علمی و عملی هنر تئاتر در استان قم کارگاه آموزشی با حضور میکائیل شهرستانی برگزار شد.
برگزاری کارگاه‌ آموزش تئاتر
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر  با تاکید بر اینکه آموزش مناسب در هر رشته‌ای موجب کیفیت و ارتقاء سطح کاری در جامعه می‌شود اظهار کرد: بر همین اساس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با حضور ۲۰ هنرمند خانم و آقا ورک شاپ بدن و بیان را با حضور یکی از برجسته‌ترین هنرمندان عرصه تئاتر در کشور برگزار کرد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی زیر نظر میکائیل شهرستانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که رضایت دو چندان هنرمندان عرصه نمایش را در استان قم به همراه داشت.

مسوول انجمن هنرهای نمایشی استان قم هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء سطح علمی و عملی بدن و بیان در نمایش دانست و گفت: هنرمندان و هنردوستان با شرکت در این کارگاه‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پی می‌برند و نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف خود اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز کارگاه‌های متعددی در زمینه بیان و بدن با حضور پیام دهکردی و رضا کشاورز برگزار شد که خرسندی و رضایت تئاتری‌های قم را به دنبال داشت.

ابوذر برگزاری دو کلاس نمایش‌نامه نویسی با تدریس محمد یعقوبی و علیرضا نادری را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که انجمن هنرهای نمایشی استان قم برای ارتقاء سطح علمی هنر تئاتر در قم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdceeo8z.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما