پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 6630

جدایی عبدالله ویسی از صبای قم قطعی شد

قم نيوز : قم نیوز: جدایی سرمربی اهوازی تیم فوتبال صبای قم در پایان لیگ یازدهم از این تیم قطعی شد و گواردیولای وطنی بعد از یک فصل و نیم حضور در صبا به تیم دیگری خواهد رفت.
جدایی عبدالله ویسی از صبای قم قطعی شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز باقی مانده است و در واقع این بازی‌ها قرار است روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه به انجام برسد اما زمزمه جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال صبای قم رنگ واقعیت به خود گرفت و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور باید در دیداری حساس و سرنوشت ساز که می‌تواند حاصل یک فصل تحمل سختی‌های این تیم را به بار بنشاند، به مصاف تیم رده دوازدهمی فجر شهید سپاسی شیراز برود.

این دیدار در حالی از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار می‌شود که صبای قم با کسب ۴۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به جدی‌ترین تعقیب کننده خود یعنی نفت تهران که این تیم نیز ۴۹ امتیازی است، بخت اول کسب سهمیه چهارم فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

شاید در این مقطع به نفع تیم فوتبال صبای قم نبود که خبر جدایی عبدالله ویسی سرمربی جوان این تیم در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد و اذهان عمومی و افکار علاقمندان به فوتبال موضوع جدایی وی را دهان به دهان چرخانده و صبای قم در هفته پایانی مورد تاثیر این اتفاق قرار بدهند.

ویسی که بعضی وقت‌ها خارج از قالب و شخصیت یک مربی حرفه‌ای عمل می‌کند و اسیر احساسات می‌شود، باید کمی تدبیر به خرج می‌داد و در آستانه یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی‌اش یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در نخستین تجربه سرمربیگری، موضوع جدایی‌اش را به این سادگی بر سر زبان‌ها نمی‌انداخت.

البته هنوز منبع رسمی‌ از سوی باشگاه صبای قم جدایی عبدالله ویسی را از این تیم اعلام نکرده است اما این روزها در اخبار مختلف خبر جدایی عبدالله ویسی در سایت‌ها و روزنامه‌ها بومی و کشوری به چاپ می‌رسد و این مربی رسما اعلام کرده است که روز جمعه و بعد از دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از صبای قم جدا خواهد شد.

برخی رسانه‌ها تیم فوتبال پیکان تهران که با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر آمده است را مقصد بعدی عبدالله ویسی می‌دانند زیرا پیکانی‌ها در جلسه برای تعیین سرمربی فصل آینده خود با فرهاد کاظمی که این تیم را به لیگ برتر آورد به توافق نرسیده‌اند و این اتفاق نزدیک شدن ویسی به پیکان را محتمل نشان می‌دهد.

از سوی دیگر مجید جلالی سرمربی قمی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز رسما خبر جدایی خود را از اهوازی‌ها اعلام کرد و بدین ترتیب جلالی در لیگ دوازدهم جای دیگری مربیگری خواهد کرد و این اتفاق احتمال رفتن ویسی به اهواز را نیز قوت بخشیده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w93rak93zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما