پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 6637

صبای قم به مصاف پاسارگاد اصفهان می رود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از مصاف صبای قم با لوله پاسارگاد اصفهان در آخرین بازی لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد.
صبای قم به مصاف پاسارگاد اصفهان می رود
به گزارش قم نیوز، حامد شعبانیان اظهار کرد: با وجود اینکه تیم بسیار خوب، جوان، آماده و مستعدی را امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور داشتیم اما حیف که این تیم به لیگ برتر صعود نکرد.

وی ادامه داد: یکی از تنها تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور بودیم که بازیکنان ما از بین نیروهای مستعد و توانمند بومی بدمینتون قم شناسایی شده و عضو تیم صبای قم شده بودند اما این تیم آینده درخشانی خواهد داشت.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تیم بدمینتون صبای قم فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور را از نیمه دوم سال گذشته آغاز کرد و در دو مرحله رفت و برگشت در دور نخست مقدماتی با حریفان خود بازی‌های سختی را برگزار کرد.

وی یادآور شد: حریفان سرسختی همچون تیم شهید رجایی قزوین که به لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور راه یافته است در دور مقدماتی با تیم بدمینتون صبای قم هم گروه بودند.

شعبانیان با اشاره به صعود تیم قم به مرحله نیمه نهایی تصریح کرد: بعد از موفقیت در مرحله گروهی که با کسب هشت پیروزی و دو باخت برای تیم بدمینتون صبای قم همراه بود و این تیم به همراه تیم شهید رجایی قزوین در مرحله نیمه نهایی حضور یافت، دو بازی سنگین را نیز در نیمه نهایی مقابل تیم هما پلاست شیراز پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان داشت: هما پلاست شیراز تیم خوبی بود که در مقابل صبای قم قرار گرفت اما رقیبی نبود که به راحتی مقابل این تیم نتیجه را واگذار کنیم و اگر کمی با تجربه بودیم می‌توانستیم بازی نیمه نهایی را نیز برده و به لیگ برتر صعود کنیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم تاکید کرد: کار ما در مرحله نیمه نهایی و در جدال‌های رفت و برگشت با تیم بدمینتون هما پلاست شیراز از دیدار رفت در شیراز خراب شد که ناباورانه و در میان تعجب با حساب چهار بر یک مغلوب شدیم و کارمان برای بازی برگشت سخت شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقه برگشت که در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد قم برگزار شد، بازیکنان تیم بدمینتون صبای قم از استرس شکست بازی رفت اضطراب زیادی داشتند و نتوانستند بازی همیشگی خود را نشان دهند و در نهایت این بازی را نیز سه بر دو واگذار کردند تا در مجموع نماینده شیراز راهی فینال لیگ دسته اول بدمینتون کشور شود.

شعبانیان افزود: تیم بدمینتون صبای قم از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه این هفته در دیدار رفت رده بندی لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور برای کسب مقام سوم با تیم لوله پاسارگاد اصفهان دیدار خواهد کرد که بازی رفت به میزبانی تیم صبای قم در تالار فرهمند موحد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s092yt095a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما