دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 6718

انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها نتیجه داد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: صعود تیم فوتبال صبا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها در صورت مدیریت صحیح نتیجه‌بخش خواهد بود.
انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها نتیجه داد
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی با اشاره به موفقیت تیم فوتبال صبای قم در صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: ورزش قم ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی دارد و این موفقیت برگ زرین دیگری بر موفقیت‌های ورزش قم بود.

وی ادامه داد: توفیق تیم فوتبال صبای قم در کسب عنوان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دستیابی به جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها نه تنها به ضرر فوتبال کشور نیست بلکه با مدیریت صحیح می‌توان آن را به یک فرصت برای پیشرفت فوتبال کشور تبدیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: نتایج موفقیت‌آمیز تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال و توفیق در سومین حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا با کم‌ترین هزینه نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری و در فضایی دور از حاشیه با تلاش دسته جمعی کادر مدیریت و فنی، بازیکنان و تمام دست‌اندرکاران، هواداران و رسانه‌های دلسوز ورزشی قم به دست آمد.

وی افزود: کسب این عنوان در چهارمین سال حضور تیم پرقدرت و توانمند صبا در استان قم، نشان دهنده برنامه‌ریزی مستمر، هوشمندانه و هدفمند و توجه به ساختارگرایی بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی توسط مدیران این باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان خوب این تیم مطرح در سطح ایران و آسیا است.

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبا با تبریک این موفقیت به مردم و مسوولان استان قم، تصریح کرد: قطعا برنامه‌ریزی صحیحی انجام خواهد شد تا در ادامه راه فوتبال کشور شاهد تداوم موفقیت این تیم باشیم و صبای قم بتواند همانند سال‌های گذشته همچنان نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در آسیا باشد.

تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همواره از هفته آغازین تا پایان این دوره در طول ۳۴ هفته در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی قرار داشت و در نهایت بعد از تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور‌سازی تبریز و استقلال تهران رتبه چهارم لیگ برتر را کسب کرد.

این تیم در لیگ یازدهم با مربیگری عبدالله ویسی در ۱۷ مسابقه خانگی به شش پیروزی، ۹ تساوی و دو باخت دست یافت و در میزبانی از رقبا ۲۷ امتیاز کسب کرد در حالی که در دیدارهای خارج از خانه شش پیروزی، پنج تساوی و شش باخت برای این تیم رقم خورد و صبا در مجموع ۲۳ امتیاز به دست آورد تا با مجموع ۵۰ امتیاز رتبه چهارم لیگ یازدهم را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f092yt05ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما