دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 6732
حسن پور:

وضعیت بهداشت و درمان قنوات مطلوب نیست

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: وضعیت بهداشت و درمان قنوات مطلوب نیست و نیازمند توجه مسوولان است.
وضعیت بهداشت و درمان قنوات مطلوب نیست
به گزارش قم نیوز، علی حسن پور اظهار داشت: درمانگاه شهر قنوات نیازمند بازسازی و تجهیز است و قصد داریم در جلسه ای که انشاءا... در خدمت دکتر حجازی، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هستیم، این مسائل را مطرح و پیگیری نمائیم.

وی تصریح کرد: با همت شورای شهر قنوات و نظر مساعد دکتر باقری اورژانس در منطقه قنوات مستقر شد و در حال حاضر فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: اورژانس قنوات علاوه بر اینکه شهر قنوات را ساپورت می کند مجبور است که ماموریت هایی را نیز در محور قم به گرمسار داشته باشد که در برخی از مواقع عدم حضور اورژانس در این منطقه برای شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده است که اخیرا تاخیر اورژانس باعث فوت یکی از شهروندان شد.

این مقام مسوول در شهر قنوات با اشاره به وضعیت درمانگاه شهر قنوات گفت: سال گذشته جلسه ای را با دکتر رضوی امام معاون وزارت بهداشت داشتیم و در خصوص مرتفع نمودن مشکلات درمانگاه شهر قنوات پیگیری هایی را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: طبق لیستی که آنها به ما ارائه کرده اند درمانگاه شهر قنوات جزء درمانگاه های درجه دو بهداشت است و اگر مصوب شود که درمانگاه شهر قنوات جزء درمانگاه های درجه دو محسوب گردد، از لحاظ اعتبارات، پزشک و آمبولانس مشکلات ما مرتفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در جلسه ای که با دکتر حجازی خواهیم داشت مشکل شهروندان در بحث بهداشتی هم حل شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر در شهر قنوات یک پزشک خصوصی فعالیت دارد که شهروندان از ساعت ۲ بعد از ظهر تا روز بعد دسترسی به درمانگاه و پزشک ندارند و اگر مسوولین بهداشتی و درمانی قم یک نظر مساعدی داشته باشند تا مشکل درمانگاه قنوات و شیفت های بعد از ظهر هم فعال شود با توجه به جمعیت بسیار زیاد این شهر، شهروندن بتوانند از خدمات شبکه بهداشت در بعد از ظهر هم بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: برای رفع این مشکلات جلسات بسیار زیادی را با مسوولین داشته ایم اما در حال حاضر به جهت کمبود اعتبار هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار برگزار شد وضعیت بهداشت و درمان شهر قنوات مورد بررسی قرار گرفت و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده ولی هنوز اقدامی انجام نشده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.temfuqea8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما