شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 7015
حسن پور خبر داد:

شرکت نفت هیچ کمکی به قنوات نکرده است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: شرکت نفت هیچ کمکی را در راستای اجرای پروژه های عمرانی به قنوات نکرده است.
شرکت نفت هیچ کمکی به قنوات نکرده است
به گزارش قم نیوز، علی حسن پور اظهار داشت: در خصوص کمک شرکت نفت به مجموعه شورا و شهرداری قنوات پیگیری هایی بسیار زیادی انجام دادیم و حتی جلسه ای هم با حجت الاسلام بنایی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم ولی به نتیجه نرسید.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که با مهندس ضیغمی معاون وزیر نفت در منطقه نفت و گاز سراجه برگزار کردیم نیز پیگیری های لازم انجام گرفت که عملا هیچ گونه کمکی در جهت توسعه و تعریض جاده قم – قنوات انجام نشد.

رییس شورای اسلامی شهر قنوات خاطر نشان کرد: انتظار ما از مسوولین شرکت نفت و گاز سراجه و وزارت نفت این است که مساعدت لازم را در جهت توسعه و تعریض محور قم – قنوات داشته باشند.

وی اضافه کرد: تنها کمکی که این شرکت به شهر قنوات نموده است مبلغ ۶۰ میلیون تومانی بوده که در سال ۷۹ بابت فنس کشی ورزشگاه داده است و بنا به گفته مردم منطقه یک باب مسجد نیز در روستای نواران ساخته است.

وی ادامه داد: در یک اقدام غیر کارشناسی مسوولین شرکت مربوطه به جای اینکه برای تعریض جاده قم – قنوات اقدام نمایند و مساعدت های خود را در این زمینه انجام دهند، تصمیم گرفته اند که یک راه فرعی از روبروی شرکت نفت به اتوبان کاشان احداث نمایند که هیچ زیرساختی ندارد.

حسن پور افزود: احداث یک جاده در دل کویر که هیچ زیرساختی ندارد و هزینه تملک و زیرسازی بسیار زیادی خواهد داشت و هیچ کسی هم از آن استفاده نخواهد کرد، چه توجیهی می تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: استاندار هم در جلسه شورای اداری شدیدا با این پروژه مخالف کرد و گفت که مسیر جدید شرکت نفت و گاز سراجه منتفی است. اگر مسوولین شرکت نفت می خواهند ده میلیارد تومان در آن مسیر هزینه کنید؛ این ده میلیارد را در همین جاده هزینه کنید تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از شرکت نفت انتظار داریم که در پروژه های عمرانی شهر قنوات ما را یاری نمایند، ادامه داد: از استاندار محترم جناب آقای موسی پور کمال تشکر و قدردانی را داریم و باید اعتراف کنیم که عنایت ویژه استاندار قم به محور قنوات باعث شد که این مسیر بعد از ۳۰ سال انتظار مردم به بهره برداری برسد و مردم این شهر به آرزوی دیرین خود برسند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8fbjh87n9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما