پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 6817
به مناسبت روز روابط عمومی صورت گرفت؛

معرفی 5 روابط عمومی برتر دستگاه‌های اداری قم

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی با حضور استاندار قم روابط عمومی‌های برتر استان معرفی و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.
معرفی 5 روابط عمومی برتر دستگاه‌های اداری قم
به گزارش قم نیوز، محمد حسین موسی پور در نشست تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان قم که به منظور بزرگداشت روز ملی روابط عمومی و معرفی روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، از انسان به عنوان موجودی اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: تکامل و موفقیت انسان در گرو اجتماع و ارتباطات اجتماعی است.

استاندار قم با اشاره به ضرورت تعاملات و ارتباطات، توجه به ارتباطات اجتماعی را مورد تاکید همه ادیان دانست و تصریح کرد: در اسلام نیز به این امر توجه‌ای ویژه شده؛ به گونه‌ای که از بدو تولد تا لحظه مرگ ارتباطات اجتماعی را تنظیم و تکلیف کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهمیت ارتباطات اجتماعی و همچنین فعالیت‌های روابط عمومی‌ها پرداخت و برنامه‌ریزی دقیق، اولویت‌بندی در پرداخت به برنامه‌ها و ایجاد فضای اخلاقی و معنوی در سازمان‌ها و نهاد‌ها، آگاهی‌بخشی در خصوص فعالیت‌های دستگاه‌ها و استفاده از ایده‌ها و انتقادات در بهبود عملکرد سازمان‌ها را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها ذکر کرد.

مدیران روابط عمومی‌های برخی از دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این مراسم به بیان دیدگاه‌ها و نظراتشان در خصوص جایگاه روابط عمومی و راه‌های ارتقای سطح روابط عمومی‌ها پرداختند.

در ادامه این نشست با حضور حجت‌الاسلام موسی‌پور، استاندار قم و حجت‌الاسلام عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از مدیران روابط عمومی‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و شرکت مخابرات استان به عنوان روابط عمومی‌های برتر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

در لوح تقدیر روابط عمومی‌های برتر استان که به امضا استاندار قم رسیده آمده است: بی‌تردید در شرایط کنونی، دمیدن روح امید و نشاط در جامعه و ارائه تصویری شفاف و مبتنی بر حقایق موجود و نیز تلاش مجدانه برای تبیین و انعکاس هنرمندانه مجموعه فعالیت‌ها و تلاش‌های دلسوزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی کشور با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و اثر‌بخش اطلاع‌رسانی، مهم‌ترین رسالت مجموعه‌های روابط عمومی محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه در ارزیابی‌های به عمل آمده از عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شده‌اید، لذا به پاس قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزنده این لوح اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f092yt0j5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما