چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 2907
استاندار قم:

مكتب، رهبری و مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مكتب، رهبری و مردم، سرمایه های اصلی انقلاب و اركان نظام جمهوری اسلامی هستند.
مكتب، رهبری و مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم افزود: اعتماد و پشتوانه مردمی سرمایه اصلی انقلاب اسلامی است و این ركن، زمینه تقویت دو ركن دیگر را فراهم می كند.

وی اضافه كرد: این اركان در كانون حملات دشمنان اسلام قرار دارند و مسائلی از جمله دستیابی به سلاح هسته ای تنها جنبه تبلیغاتی برای آنان دارد.

استاندار قم خاطرنشان كرد: استكبار جهانی همیشه سعی كرده است كه اعتماد مردم را به نظام اسلامی سلب كند و دراین مسیر از همه ابزارهای خود بهره برده است.

وی انتشار اخباری بی ارزش درسطح وسیع با هدف شبهه افكنی دراذهان مردم را از اقدامات شیطنت آمیز دشمنان ذكر كرد و گفت: دراین شرایط مسئولان بویژه روابط عمومی ها در پیوند با رسانه ها باید تمام تلاش خود را برای خنثی كردن توطئه های آنها به كار گیرند و همواره مراقب باشند تا سرمایه های اصلی و اركان نظام آسیب نبیند و زمینه تقویت هرچه بیشتر اعتماد عمومی درجامعه فراهم گردد.

موسی پور اظهار داشت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ادارات در آگاهی رسانی به مردم ، انتشار و تبیین خدمات نظام اسلامی ودولت است و باید درتحقق آن از تمام ظرفیت های خود بهره ببرند.

استاندار قم با اشاره به گسترش ارتباطات در جهان، استفاده از وسایل و روش های جدید را برای اطلاع رسانی ضروری دانست و گفت: روابط عمومی ها باید با تغییر روش ها به بهترین نحو اطلاع رسانی صحیح كنند بطوریكه خدمات برای مردم ملموس باشد.

استاندار قم درادامه با اشاره به خدمات گسترده دولت نهم و دهم در كشور، اطلاع رسانی دراین خصوص را قوی ندانست و گفت: متاسفانه در این مساله دولت ضعیف عمل كرده در بخش اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و تبیین ابعاد خدمات در عرصه های مختلف خوب عمل نشده است.

وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه ها افزود: این قانون كه اقدامی مهم و موفقیت آمیز بود و درصورت عدم اجرا كشور را با بحران مواجه می كرد، متاسفانه به صورت مطلوب برای مردم تبیین نشده است.

استاندار قم گفت: با اجرای این قانون صرفه جویی ۱۵ میلیارد دلاری در بنزین و چندین میلیارد دلاری در واردات گندم داشته ایم كه این امر تحولی مهم در كشور است اما هنوز اثرات این طرح برای مردم ملموس نشده است.

طرح مسكن مهر، موفقیتی بزرگ برای دولت
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به منظور آسیب شناسی روابط عمومی های ادارات به طرح مسكن مهر اشاره كرد و گفت: در گذشته قیمت مسكن روز به روز افزایش می یافت و خانه دار شدن برای مردم یك آرزو بود اما خوشبختانه با اجرای این طرح ما امروز بیش از نیاز مردم واحدهای مسكونی ساخته ایم.

وی افزود: وظیفه همه ما بویژه روابط عمومی ها است كه دراین رابطه قوی تر عمل كرده و این اقدامات دولت را بیش از پیش برای مردم تبیین شود تا برای آنان ملموس شود.

وی با اشاره به كوته نظری برخی در انعكاس و تبیین خدمات دولت گفت: برخی معتقدند كه اگر ما این اقدامات را برای مردم بیان كنیم سود آن برای دولت است، این مطلب كوته نظری است زیرا این گونه خدمات به پای نظام جمهوری اسلامی است و كاری به این دولت و آن دولت ندارد.

استاندار قم ابراز امیدواری كرد كه مسوولان روابط عمومی ها با ایجاد تحول در اطلاع رسانی، به وظیفه خود درخصوص بیان فعالیت های و خدمات نظام اسلامی تلاش كنند.

دراین نشست مسئولان و كارشناسان روابط عمومی دیدگاه ها و راهكارهای خود در خصوص بهبود فعالیت ها در این حوزه را ارائه دادند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.ye8fuqehasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما