پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 6821

دو طرح گردشگری در قم تصويب شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بيان اين كه دستگاه ها بايد نگاه حمايتی به طرح های سرمايه گذاری داشته باشند، از تصويب دو طرح گردشگری در جلسه شورای برنامه ريزی و توسعه استان خبر داد.
دو طرح گردشگری در قم تصويب شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام موسی پور در دومين جلسه شورای برنامه ريزی و توسعه استان كه با حضور اعضا در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با تاكيد بر ضرورت تغيير نگاه ها به موضوع سرمايه گذاری در استان اظهار داشت: توسعه و پيشرفت استان نيازمند سرمايه گذاری همه جانبه در بخش های مختلف است.

وی لزوم حمايت جدی دستگاه ها از طرح های سرمايه گذاری را ياد آور شد و افزود: بررسی طرح های سرمايه گذاری در استان بايد بر اساس ضوابط و قوانين اما به سرعت و در حداقل زمان انجام شود.

استاندار قم از بررسی و تصويب دو طرح گردشگری در جلسه امروز شورای برنامه ريزی و توسعه استان خبر داد و گفت: طرح های منطقه ويژه گردشگری نايه و دير گچين دو طرحی بودند كه به تصويب اعضا رسيد.

موسی پور با اشاره به مزيت های سرمايه گذاری در استان، از دير گچين به عنوان نقطه طلايی برای سرمايه گذاری ياد كرد و افزود: محور قم- گرمسار به عنوان يكی از مسيرهای ترانزيت و پر تردد و وجود كاروانسرای تاريخی، اين محل را به يكی از اماكن مستعد و با قابليت های ويژه سرمايه گذاری تبديل كرده است.

وی با تاكيد بر لزوم تسريع در اجرای طرح های ياد شده، تصريح كرد: احداث اورژانس، پايگاه هلال احمر و مسجد از جمله نيازهای اين منطقه محسوب می شود كه بايد در دل اين طرح پيش بينی و مقدمات احداث آن ها فراهم گردد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.raqct1avzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما