سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 6949
فراهانی خبر داد:

8 کشته و مجروح در تصادف کامیون با پراید

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در جاده گازران 7 نفر مجروح شدند و یک نفر نیز به علت شدت جراحات فوت کرد.
8 کشته و مجروح در تصادف کامیون با پراید
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز اظهار داشت: در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه اول خرداد ماه، واژگونی یک دستگاه سمند در محور کاشان به قم سه مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

وی ادامه داد: با حضور کارکنان اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین حادثه به منظور تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس قم با اشاره به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر یادآور شد: در ساعت ۲۲ دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه موتور با عابر در خیابان کلهری سه نفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین به مرکز درمانی نکویی اعزام شدند.

فراهانی عنوان داشت: برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در جاده گازران هفت مجروح و یک کشته برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه مجروحان به مراکز درمانی شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

وی به جراحت پنج نفر در اثر واژگونی یک دستگاه سمند اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه در ساعت سه بامداد امروز در مقابل درب شماره سه جمکران اتفاق افتاد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس قم تصریح کرد: اورژانس قم در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۵۸ تماس مددجویان و ۴۳۸ تماس مزاحمان پاسخ داده است.

فراهانی ادامه داد: همچین اورژانس ۱۱۵ قم موفق به انجام ۱۴۵ ماموریت شامل ۹۴ مورد مربوط به بیماران قلبی و تنفسی و ۵۱ تصادف با ۸۸ مجروح شده است.

وی گفت: ۲۴ تصادف موتور با ۲۸ مجروح نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.xemfuqehhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما