شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 8171

کودک 7 ساله جان خود را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مركز حوادث و فوریت های پزشكی قم گفت: به علت عدم رعایت نكات ایمنی، كودكی در این استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.
کودک 7 ساله جان خود را از دست داد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی روز شنبه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه روز شنبه ۳۱ تیرماه در برخورد یك دستگاه موتورسیكلت با خاور در خیابان سواران به وقع پیوست.

وی اضافه كرد: متاسفانه كودك هفت ساله ای كه در این تصادف دچار سقوط از موتور شده بود، در اثر برخورد با خودروی سنگین دیگری جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در این حادثه برادر این كودك نیز كه دچار جراحت سطحی شده بود، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شد.

وی گفت: در حادثه دیگری كه ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه، ۲۹ تیرماه رخ داد، متاسفانه كودك شش ساله ای بر اثر واژگونی یك دستگاه پراید در كیلومتر ۳۰ محور قم به اراك جان باخت.

وی افزود: در این حادثه سه نفر دیگر نیز مجروح شدند كه با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان جهت تكمیل مراحل درمانی به مركز درمانی نكویی منتقل شدند.

وی عنوان كرد: همچنین ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه روز ۲۹ تیرماه بر اثر واژگونی یك دستگاه پراید در كیلومتر ۳۰ اتوبان قم به تهران متاسفانه یك نفر در دم فوت كرد.

وی اضافه كرد: چهار نفر دیگر نیز مجروح شدند كه با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی سه نفر از مجروحان حادثه جهت تكمیل مراحل درمانی به مراكز درمانی نكویی و شهید بهشتی منتقل شدند و یك نفر نیز در محل حادثه درمان سرپایی شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.yavct1azzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما