شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 7010
برای حضور در لیگ جدید صورت می گیرد؛

18 خرداد آغاز تمرینات تیم صبا در قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از روز هجدهم خرداد ماه دور جدید تمرینات خود را برای حضور در لیگ جدید از سر می‌گیرد.
18 خرداد آغاز تمرینات تیم صبا در قم
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، برنامه های متنوع و یکی دو مرحله اردوی آماده سازی را برگزار خواهد کرد.

یکی دو اردوی آماده سازی و چند بازی تدارکاتی در انتظار صبا
در این اردوهای تدارکاتی که همراه با انجام دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهد شد و هر کدام با تصمیم نهایی یحیی گل محمدی، سرمربی جدید صبا انجام خواهد شد، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر این مربی و و ناصر بختیاری‌زاده و مجتبی حسینی، مربیان تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود می پردازند تا نماینده فوتبال قم قوی و منسجم به لیگ دوازدهم وارد شود.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ جدید، ایجاد هماهنگی تیمی بین بازیکنان است که برای همین منظور دیدارهای تدارکاتی مختلفی مورد نظر یحیی گل محمدی و همکارانش قرار دارد.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در فرصت باقی مانده تا دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، تمرینات خود را از روز هجدهم خرداد ماه آغاز خواهد کرد.

برگزاری تمرینات صبا در قم
گل محمدی در فاصله تقریبا حدود دو هفته مانده به آغاز لیگ دوازدهم، در پی مذاکره با بازیکنان جدید و جذب آنها برای عضویت در تیم صبای قم خواهد بود تا با پیوستن آنها به تیم صبا و حضور در کنار سایر بازیکنان این تیم، صبا تمرینات خود را آغاز کرده و با برنامه های مختلفی که گل محمدی در نظر دارد، به خوبی برای حضوری قوی در فصل جدید لیگ برتر کشور مهیا شوند.

با نظر مسوولان باشگاه صبا این تیم تمرینات آماده سازی خود را از یک اردوی تدارکاتی در خارج از قم آغاز می کند و بعد از پشت سر گذاشتن این اردو، تمرینات این تیم در قم و در مجموعه ورزشی هلال احمر این شهر مستقر و برگزار خواهد شد.

این در حالی است که دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از قرعه‌کشی و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌ها، از روزهای پایانی تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود، ضمن اینکه روز بیست و هشتم تیر ماه آخرین مهلت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری است.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در حالی با سرمربیگری یحیی گل محمدی آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور می شود که امسال یکی از چهار نماینده فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا نیز خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.veafuqeyysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما