جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 13656
بعد از بازی با راه آهن و مس؛

صبای قم با کادر فنی جدید آماده لیگ سیزدهم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم برای لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور با کادر فنی جدید مقابل حریفان به میدان می‌رود.
صبای قم با کادر فنی جدید آماده لیگ سیزدهم می‌شود
به گزارش قم نیوز، این روزها حرف و حدیث های فراوانی پیرامون بسیاری از باشگاه های لیگ برتری شنیده می شود که بر اساس آن گمانه زنی ها در خصوص اینکه هر تیم با چه بازیکنان و مربیانی در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور می یابد.

این در حالی است که هنوز دو هفته به پایان لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های کشور برتر کشور باقی مانده است و در واقع بعد از بازی هفته سی و دوم که از بیست و سوم تا بیست و ششم فروردین ماه به انجام رسید، تیم های لیگ برتری به استراحت اجباری سه هفته ای برخورد کرده اند.

یکی از تیم که پیرامون آن زمزمه هایی مبنی بر تغییرات احتمالی در کادر فنی و همچنین بازیکنانش برای لیگ سیزدهم شنیده می شود، صبای قم است و به نظر می رسد صبایی ها واقعا یکی از تیم هایی باشند که این تغییرات را در تیم خود انجام بدهند.

این روزها گفته می شود که عبدالصمد مرفاوی دو بازی دیگر با تیم صبای قم خواهد بود و بلافاصله بعد از بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر با صبا خداحافظی خواهد کرد اما صبایی ها در پاسخ به سئوالات ذهن مردم و رسانه ها از مرفاوی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری خود در فصل آینده نام می برند.

اینکه صبایی ها از هم اکنون با صراحت نمی گویند که مرفاوی در فصل آینده با این تیم خواهد بود یا خیر در نوع خود جالب توجه است به خصوص اینکه شنیده می شود گزینه ای همچون عبدالله ویسی نیز قرار است بار دیگر در راس کادر فنی صبای قم قرار بگیرد.

به هر حال صبایی ها که از روز سی و یکم فروردین ماه دور جدید تمرینات آماده سازی صبا را برای دو بازی باقی مانده از لیگ دوازدهم از سر گرفته اند و به صورت مداوم این تمرینات ادامه دارد، صبح ها به تمرینات بدنسازی مشغول هستند و در نوبت های عصر نیز تمرینات تاکتیکی و کار با توپ خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران انجام می دهند تا از هر نظر برای دو بازی آتی لیگ برتر آماده شوند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم تا بازی روز پانزدهم اردیبهشت ماه که باید در ورزشگاه اکباتان تهران با تیم فوتبال راه آهن شهرری بازی کنند، یک بازی تدارکاتی نیز برای تیم خود در نظر گرفت که برابر مس سرچشمه بود و صبا به برتری دو بر یک رسید تا بازیکنان صبا وضعیت آمادگی خود در شرایط مسابقه را بسنجند.

صبای قم روز پانزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه اکباتان تهران در یکی از آخرین بازی ها با کادر فنی فعلی به مصاف تیم فوتبال راه آهن شهرری می رود و در آخرین بازی این فصل نیز در روز بیستم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان مس کرمان است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaiin6.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما