يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 7034
در سالروز رحلت امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد؛

آماده‌سازی 150 اتوبوس برای اعزام کاروان‌های زیارتی از قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از اعزام 150 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران قمی به مرقد امام خمینی (ره) در سالروز رحلت ایشان خبر داد.
آماده‌سازی 150 اتوبوس برای اعزام کاروان‌های زیارتی از قم
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی امروز به خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در حمل و نقل زائران حرم کریمه اهل بیت(س) و مرقد امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: این سازمان در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تمام توان خود به‌صورت ویژه به خدمات‌رسانی زائران و شهروندان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام به تهران و خدمات‌رسانی به مردم آماده‌سازی می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم برای سرویس‌دهی به زائران مرقد امام خمینی(ره) از بهترین دستگاه‌ها استفاده شود تا در این زمان خاص رضایت مردم را در ارائه خدمت جلب کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به سرویس‌های ویژه این سازمان در پذیرایی از زائران و شهروندان اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است زائران مرقد امام خمینی(ره) هنگام بازگشت از مراسم سوگواری آن عالم فرزانه به زیارت کریمه اهل بیت(س) مشرف شوند و قصد داشته باشند یک شب در قم اقامت کنند، سرویس ویژه به‌صورت شبانه‌روزی در بستر رودخانه از پارک سوار شمالی تا حرم مطهر به فعالیت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: سرویس‌دهی در بستر رودخانه از صبح روز ۱۳ خرداد آغاز و تا بعد از ظهر ۱۵ خرداد در نوبت‌های مختلف انجام می‌شود.

امراللهی همچنین از فعالیت سرویس ویژه جمکران در این ایام خبر داد و گفت: سرویس مسجد جمکران نیز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: در صورتی که سازمان حمل و نقل برون‌شهری در حمل و نقل مسافران نیاز به یاری داشته باشد در روز پایانی تعطیلات، کمک‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی از اعزام گروه تعمیرات سیار و پشتیبان به همراه کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این گروه امدادی به منظور رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌ها، کاروان‌های اعزامی را همراهی می‌کنند.

امراللهی اضافه کرد: در صورتی که کاروان‌های دیگر استان‌ها نیز با مشکل مواجه شوند این گروه اعزامی به آنها‌ خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: گروه پشتیبان شامل دو اتوبوس تعمیرات سیار و دو اتوبوس به منظور جابه‌جایی مسافرانی که وسیله نقلیه آنها با مشکل مواجه شده است، خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.mdeiw6dxjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما