سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 7094
اسماعیلی طبا خبرداد:

افتتاح تالار مرکزی شهر در سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پیشرفت 50 درصدی پروژه تالار مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: امیدواریم که در سال 92 این پروژه به بهره‌برداری برسد.
افتتاح تالار مرکزی شهر در سال آینده
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی‌طبا در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث تالار مرکزی قم اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی شهر قم از جمله پروژه طرح مهر ماندگار است.

وی ادامه داد: این پروژه خوشبختانه با مشکل تامین اعتبار روبه‌رو نیست و اعتبارات لازم برای آن تهیه شده است و معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بازدیدهای متعددی از این پروژه داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین استاندار قم نیز بر اجرای این پروژه تاکید داشته و به صورت مکرر از پروژه تالار مرکزی شهر قم بازدید کرده و روند اجرایی کار را ارزیابی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد از سقف‌ریزی‌ها در این پروژه انجام شده است، اضافه کرد: می‌توان گفت در حال حاضر پروژه تالار مرکزی شهر قم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اسماعیلی‌طبا با اشاره به اینکه سقف ریزی این پروژه تیر ماه به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام سقف ریزی وارد مرحله نازک کاری شده و تلاش خواهیم کرد که پروژه تالار مرکزی شهر قم را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این پروژه گفت: تالار مرکزی شهر قم دارای دو سالن ۶۵۰ نفره و ۲۲۰ نفره آمفی‌تئاتر، سالن تمرین تئاتر، سالن اجرای تعزیه و... است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم با به بهره‌برداری رسیدن تالار مرکزی شهر قم شاهد استقرار انجمن‌های هنری قم در این محل باشیم.

وی در خصوص زمان پیش‌بینی شده برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه اظهار کرد: امیدواریم که در اوایل سال ۹۲ شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه باشیم.

اسماعیلی‌طبا با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تامین زیرساخت‌های فرهنگی و هنری قم، به احداث مجتمع فرهنگی پردیسان اشاره کرد و افزود: این مجتمع فرهنگی نیز در منطقه پردیسان در زمینی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه نیازهای فرهنگی منطقه پردیسان نیز برطرف شده و محل مناسبی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.9bzurhbgaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما