چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 7136
حجت الاسلام کفیل:

پذیرش سومین دوره تربیت مدرس نماز آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز تخصصی نماز از آغاز ثبت‌نام سومین دوره تربیت مدرس نماز تا 15 خردادماه خبر داد.
پذیرش سومین دوره تربیت مدرس نماز آغاز شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام صادق کفیل با اشاره به رویکرد مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: سیاست مرکز در سال جاری از نظر آموزشی به سوی دانشگاه‌ها و خانواده هدایت شده، زیرا بیشتر خانواده‌ها تربیت دینی را نمی‌دانند بنابراین تربیت دینی یک فعالیت اساسی بوده و سازمان‌ها و نهادها باید نسبت به این مهم همت کنند.

وی به طرح معراج به عنوان تربیت مربی معارف نماز اشاره کرد و گفت: این طرح در ۱۰ استان کشور برگزار شد که ۱۵۰ نفر در سال گذشته در قالب ۱۲۰ ساعت آموزشی در این طرح شرکت کردند و این افراد امسال در طرح تداوم معراج شرکت می‌کنند.

رییس مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: در نظر داریم نشست‌هایی در دانشگاه‌ها در قالب محورهای رشد و راه‌های جذب نماز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این نشست‌ها در افزایش دغدغه دانشگاهیان نسبت به نماز موثر بوده و در آینده آنها می‌توانند به عنوان یاوران نماز به ایفای نقش بپردازند.

کفیل از ثبت‌نام سومین دوره تربیت مدرس معارف نماز خبر داد و افزود: طلابی که سطح دو را گذرانده‌اند تا ۱۵ خرداد فرصت دارند برای ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب در این دوره با شیوه دعوت به نماز، اسرار نماز و مباحث پیرامون نماز آشنا شده و از فارغ‌التحصیلان این دوره در طرح‌های معراج، محراب و نشست‌های دانشجویی استفاده می‌شود.

رییس مرکز تخصصی نماز یادآور شد: پس از برگزاری آزمون و مصاحبه در نهایت ۴۰ نفر برای شرکت در این دوره پذیرش می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به مرکز تخصصی نماز واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه ۲۳، کوچه فرعی ۱۱، پلاک ۱۰۱ مراجعه کرده یا با شماره ۷۷۴۰۷۳۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.payct1azqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما