پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 7154
رییس هیئت کاراته استان قم خبرداد:

حضور قاضی نماینده کاراته قم در تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از آغاز جدال کاراته کای قمی در پیکارهای بین المللی ترکیه از امروز خبر داد.
حضور قاضی نماینده کاراته قم در تیم ملی نوجوانان
حسن عابدی اظهار داشت: تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان که برای شرکت در تورنمنت بین المللی ترکیه راهی این کشور شده اند در حال حاضر در شهر ارزروم محل برگزاری رقابت ها به سر می برند و از امروز در اوزان مختلف به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی ادامه داد: کاراته کاهای نوجوان و جوان در شرایطی از امروز در آغاز تلاش خود برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف مسابقات بین المللی کاراته ارزروم ترکیه برابر حریفان به روی تاتامی می روند که علیرضا قاضی نماینده کاراته قم در تیم ملی رده سنی نوجوانان حضور دارد.

اعزام تیم های دختران و پسران کاراته ایران به جام بین المللی ارزروم
رییس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: بر اساس تصمیم و برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشرومان، تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، برای محک میزان آمادگی خود راهی ترکیه شده اند.

وی یاد آور شد: امسال قرار است مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان اواخر تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار شود و به همین علت تیم ملی خود را آماده می کند و سه شنبه شب راهی ارزروم محل برگزاری پیکارها شده است تا در یک تورنمنت بین المللی پیش از حضور در رقابت های آسیایی به میدان بروند.

عابدی بیان داشت: رقابت های بین المللی ارزروم ترکیه در حالی از امروز آغاز می شود که ملی پوشان کشورمان آخرین تمرین خود را شامگاه چهارشنبه در این شهر برگزار کردند و امروز برای رویارویی با حریفان به روی تاتامی خواهند رفت.

وی اضافه کرد: این در حالی است که علاوه بر تیم های رده های سنی نوجوانان و جوانان پسر کاراته کشورمان، تیم های ملی این دو رده سنی در بخش دختران نیز در مسابقات بین المللی کاراته در شهر ارزروم ترکیه حضور یافته اند.

حضور نماینده کاراته قم در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم
رییس هیئت کاراته استان قم با اشاره به ترکیب نفرات اعزامی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختران، عنوان داشت: در بخش کومیته رده سنی (۱۶ و ۱۷) سال پریسا وفایی، بهنوش محمدی، بهنوش نجفی و یاسمن یوسفی عضو هستند.

وی ادامه داد: همچنین در تیم کومیته رده سنی (۱۴ و ۱۵) سال سمیه تکمار، آویشن باقری و ملیکا احدی در ترکیه حضور یافته اند در حالی که در کاتای تیمی جوانان پریسا رحمانی، مائده نصیری، مهدیه شکور، حدیثه لشگری، رویا اکرمی، لیلا خانی و در کاتای انفرادی(۱۴ و ۱۵) سال ایران آرزو نعمتی پور و درنا حیدری حضور دارند.

عابدی افزود: در تیم پسران هم علیرضا شیر صفت، رامین قراقزلو، علیرضا قاضی، محمد رضا گیلان پور، علی حصه مینادر رده سنی نوجوانان و محمد امین تقی پور، ایمان آشوری، شهاب نوروزی، سعید عباسی و رضا کارکن در رده سنی جوانان در ترکیب تیم ملی به این مسابقات اعزام شده اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wayct1az5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما