شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 7185
از سوی نهادهای حوزوی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در مسجد اعظم قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) فردا شب از سوی نهادهای حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در مسجد اعظم قم
به گزارش قم نیوز، در اطلاعیه صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (قدس سره) قائد عظیم الشأن انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین پانزده خرداد را در حالی برگزار می‌کنیم که برکات آن عزیز سفر کرده روز به روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد و غم فقدان او را همچنان در قلبمان تازه نگاه می‌دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدین مناسبت ضمن عرض تسلیت به اطلاع می‌رساند مجلس گرامیداشتی در تاریخ یکشنبه ۱۴/۳/۱۳۹۱ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد. از حضرات آیات عظام، علمای اعلام، فضلا، طلاب عزیز و مردم قدرشناس قم دعوت می‌شود تا با حضور با شکوه خود ضمن تجلیل از مقام شامخ امام راحل یاد و خاطره شهداء و امام شهیدان را زنده نگه دارند.

شایان ذکر است سخنران این مراسم حجت‌الاسلام صالحی خوانساری است و این مراسم از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم‌ و جامعة المصطفی(ص) العالمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4qma2bqspla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما