چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 7225
رییس هیئت کشتی استان قم خبرداد:

اعزام فرنگی‌کار قمی به رقابت‌های جهانی تایلند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر جوان قمی به رقابت‌های جهانی 2012 جوانان خبر داد.
اعزام فرنگی‌کار قمی به رقابت‌های جهانی تایلند
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در قزاقستان، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود برای پیکارهای جهانی را آغاز می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور کشتی‌گیر قمی در دور جدید تمرینات تیم ملی جوانان، ابراز داشت: کشتی گیر قمی بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان شرکت خواهد کرد.

حلوایی ادامه داد: این کشتی گیر ارزنده علی زینتی‌رفاه فرنگی کار وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان است که البته شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و اکنون پس از قهرمانی در آسیا در اردوی جدید فرنگی‌کاران جوان که از ۲۶ خرداد آغاز می‌شود، حضور خواهد یافت.

وی ابراز داشت: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان، دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم کشتی فرنگی جوانان با دعوت از ۳۲ کشتی‌گیر از روز بیست و ششم خرداد آغاز می‌شود.

رییس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هفته گذشته موفق شد با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به عنوان قهرمانی آسیا در قزاقستان دست یابد.

وی با اشاره به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان، اضافه کرد: در حال حاضر عبدالله چمن گلی سرمربی تیم فرنگی جوانان است که با نظر وی مرحله جدید اردوهای این تیم با حضور چهره‌های شاخص رده جوانان کشورمان آغاز خواهد شد.

حلوایی در ادامه از احتمال حضور مربیان کشتی فرنگی استان قم در اردوی جدید تیم ملی خبر داد و یاد آور شد: این مرحله اردو در حالی آغاز خواهد شد که مربیان سازنده‌ای از استان‌های گیلان، مازندران و قم نیز در این اردو حضور می‌یابند.

وی در ادامه به مشخص شدن زمان و میزبان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان سال ۲۰۱۲ جهان اشاره کرد و بیان داشت: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در حالی بار دیگر از سر گرفته می‌شود که تیم فرنگی جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که ۱۴ تا ۱۹ شهریورماه در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

رییس هیئت کشتی استان قم در پایان به موفقیت‌های علی زینتی رفاه فرنگی کار قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: زینتی رفاه در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال ۹۰ که آبان ماه به میزبانی قم برگزار شد با عبور از سد حریفان به مقام قهرمانی رسید در حالی که در انتخابی تیم ملی نیز در فروردین ماه امسال چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.inqt23nimftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما