شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 6226
حلوایی عنوان کرد:

دستاورد های خوب کشتی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی قم در رده‌های سنی پایه روند رو به رشدی دارد و کسب نشان طلای کشور در پیکارهای انتخابی تیم ملی نوجوانان رشته فرنگی دستاورد خوبی برای کشتی قم محسوب می‌شود.
دستاورد های خوب کشتی استان قم
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: تلاش مربیان پر تلاش این رشته ورزشی در سال‌های اخیر در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای ناب رشته کشتی، ستودنی است و حاصل آن را با کسب مدال در رقابت‌های رده‌های سنی مختلف کشور شاهد هستیم.

وی ادامه داد: کسب نشان طلا از مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی کشور در جدال با برترین کشتی گیران استان‌های مختلف نشان می‌دهد که قم از ظرفیت بسیار خوبی در این رشته ورزشی برخوردار است و فقط نیاز به حمایت دارد.

رییس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به موفقیت تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی کشور‌ بیان داشت: تیمی قوی به این دوره از مسابقات کشتی نوجوانان انتخابی تیم ملی اعزام شده بود و در نهایت با کسب یک نشان طلا و دو مقام پنجمی به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره مسابقات نوجوانان کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، کشتی گیران سرشناس استان‌های مختلف حضور داشتند که در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نشان طلای وزن ۸۴ از آن تیم اعزامی قم شد.

حلوایی یادآور شد: در این دوره از مسابقات که به واسطه حضور برترین نوجوانان کشتی‌گیر کشور از استان‌های مختلف، از سطح مطلوب و بسیار بالایی برخوردار بود، علیرضا فتاحی منش در وزن خود در حالی که با شایستگی تا مسابقه نهایی از سد حریفان خود گذشته بود، در جدال پایانی برای کسب مدال طلا نیز برابر حریف به برتری دست یافت و نشان طلا را از آن خود کرد

وی اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان استان قم به این دوره پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور، مهدی ابراهیمی در وزن ۵۸ کیلوگرم کشتی‌های بسیار خوبی گرفت و در نهایت موفق به کسب مقام پنجم شد.

رییس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: دیگر عضو تیم اعزامی قم به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی مهدی مراد حاصلی بود که در وزن ۶۹ کیلوگرم این رقابت‌ها حضور داشت و همانند مهدی ابراهیمی به مقام پنجم دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران موفق در پیکارهای انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی کشورمان در اوزان ده‌گانه این مسابقات، به اردوی تیم ملی نوجوانان برای اعزام به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ دعوت شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.in-t23ni-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما