شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 7480

مسابقات لیگ‌های کشتی کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی دو رده سنی لیگ منطقه‌ای کشور در قم خبر داد.
مسابقات لیگ‌های کشتی کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز اظهار کرد: این سومین دوره از رقابت‌های کشتی قهرمانی لیگ منطقه‌ای کشور است که از نیمه تیرماه با شرکت کشتی‌گیران استان‌های مختلف در یکی از گروه‌های مقدماتی به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۳۰ تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ابراز داشت: کشتی گیران نوجوان و جوان در قالب پنج تیم از استان‌های کشور از چهاردهم تیرماه جدال خود را در قم برگزار می‌کنند.

رییس هیئت کشتی استان قم افزود: در این دوره کشتی گیران شرکت کننده از استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و مرکزی در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بدین ترتیب پیکارهای هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ منطقه‌ای برگزار شود.

وی عنوان کرد: بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات در روز برگزاری این رقابت‌ها کشتی گیران شرکت کننده در هر دو رده سنی جوانان و نوجوانان بر روی دو تشک در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه به جدال با یکدیگر می‌پردازند.

حلوایی با اشاره به اهمیت این مسابقات برای کشتی فرنگی قم ابراز داشت: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها با تمام‌ کشتی گیران مطرح خود شرکت کرده‌اند و همین امر سبب خواهد شد تا انتظار مسابقاتی در سطح مطلوب داشته باشیم.

رییس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در این بین تیم‌های نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی هیئت کشتی استان قم نیز برترین‌های خود را در مسابقات شرکت خواهد داد.

وی اضافه کرد: ترکیب تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان فرنگی استان قم در سومین دوره رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی کشور را برترین‌های هر دو رده سنی از بین کشتی گیران آینده دار فعال در قم تشکیل می‌دهند که نسبت به موفقیت آنها امید بسیاری داریم.

حلوایی ادامه داد: تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان فرنگی قم برای موفقیت در این مسابقات تمرینات و اردوهای منظمی را پشت سرگذاشته‌اند و امیدوارم بتوانیم حاصل زحماتمان را با کسب عنوانی درخور و شایسته در این رقابت‌ها به دست آوریم.

وی از عموم علاقمندان به کشتی دعوت کرد در زمان برگزاری این رقابت‌ها در قم، با حضور در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کرده و از کشتی گیران جوان و آینده دار قم حمایت کنند.

رییس هیئت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان نیز کشتی گیران در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۵، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.an0k49nyw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما