دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 7346
جهان بینی:

ورزش مانع گرایش به آسیب های اجتماعی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر ضرورت توجه به اوقات فراغت در ایام تابستان گفت: ورزش سد بزرگ و مستحکمی در مقابل گرایش نسل جوان جامعه به انحرافات و آسیب‌های اجتماعی است.
ورزش مانع گرایش به آسیب های اجتماعی است
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی  با اشاره به استقبال چشمگیر قمی‌ها از برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت اظهار کرد: هر سال استقبال مردم و شهروندان قمی از برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان چشمگیرتر می‌شود و هیئت‌های ورزشی استان قم در رشته‌های مختلف توانسته‌اند جوانان و نوجوانان مستعدی را شناسایی کنند.

وی در ادامه بر لزوم غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان امسال در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در تابستان امسال با رویکرد ایجاد فضایی سالم و بانشاط و همچنین شناخت استعدادهای رشته‌های مختلف زیر نظر مربیان با دانش و تحصیل کرده برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اجرای برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی، مدارس فوتبال و بخش‌های مرتبط در اجرای طرح اوقات فراغت در استان قم، در زمینه ارائه برنامه‌های اوقات فراغت در پایگاه‌های مختلف ورزشی استان با نظارت این اداره کل فعالیت خواهند کرد و در زمینه ارائه برنامه‌ها و مشاوره‌های لازم اعم از آموزش رشته‌های مختلف ورزشی به جوانان خدمات قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های ورزشی به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقات فراغت قرار بگیرد، تصریح کرد: گسترش برنامه‌های ورزشی در جامعه نه تنها جوانان و نوجوانان را از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در تابستان و اوقات فراغت مصون نگه می‌دارد بلکه موجب می‌شود تا استعدادهای نسل آینده در ورزش قهرمانی بیش از پیش ظهور و بروز کند.

جهان‌بینی از استقبال خانواده‌های قمی در مراجعه برای ثبت‌نام فرزندان خود در برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت اظهار رضایت کرد و بیان داشت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های مختلف ورزشی مربوط به طرح اوقات فراغت در حال انجام است و استقبال زیادی در این راستا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: امسال به شکل کاملا جدی نسبت به دوره‌های گذشته تیم نظارتی این اداره کل بر نحوه اجرای صحیح برنامه‌ها در دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت به صورت منسجم و هماهنگ فعال است و از بروز هرگونه خدمات رسانی نامطلوب و غیراصولی جلوگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت، موجب پویایی و نشاط طرح می‌شود و خانواده‌ها نیز با شرکت در این دوره‌ها، اطلاعات کافی در زمینه رشته مورد علاقه فرزندان خود را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.abzurhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما