سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 7091
جهان بینی تاکید کرد:

توسعه ورزش بانوان توسط هیئت های ورزشی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در حال حاضر 45 هیئت ورزشی در قم فعال است که به غیر از چند هیئت که بخش بانوان ندارند، سایر هیئت‌ها موظف به تلاش برای توسعه ورزش بانوان هستند.
توسعه ورزش بانوان  توسط هیئت های ورزشی
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار کرد: بانوان سهم مشخصی از اعتبارات، امکانات و فضای ورزشی هر رشته ورزشی دارند و هیئت‌های ورزشی باید نسبت به برخورداری مناسب بانوان از سهم خود در ورزش اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه تمام هیئت‌های ورزشی باید در راستای توسعه همگانی و قهرمانی ورزش استان تلاش کنند، ابراز داشت: تنوع رشته در ورزش قم زیاد است و هیئت‌ها از همین آغاز سال باید برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به یک اندازه تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: مسوولان هیئت باید تلاش کنند علاوه بر تلاش برای شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و حرکت در مسیر رو به پیشرفت ورزش قم، نسبت به امر آموزش به منظور بالابردن و ارتقا دانش نیروی انسانی خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: با اینکه قم یک شهر و یک استان است و مانند سایر استان‌ها گسترده نیست اما در بسیاری از رشته‌ها قهرمان کشور هستیم، در تمام رشته‌ها نفرات مطرحی داریم و در مجموع قم دارای عناوین ارزشمندی در کشور است.

جهان‌بینی عنوان کرد: در سال‌های اخیر بیشتر رشته‌های ورزشی فعال در قم دارای ورزشکار ملی‌پوش بوده‌اند و اداره کل ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی ورزش تمام سعی خود را انجام داده تا از تمام رشته‌ها حمایت کافی را داشته باشد تا آنها با دلگرمی و انگیزه بیشتری نسبت به گذشته بیش از پیش در مسیر موفقیت حرکت کنند.

وی یادآور شد: در کنار تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی، یکی از رسالت‌های مهم ما تلاش در راستای توسعه ورزش همگانی است که با توجه به افزایش میزان علاقمندی مردم و شهروندان قمی به حضور در فعالیت‌های همگانی، اقدامات خوبی نظیر برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی، استقرار و راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری و دو و میدانی در قم صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: توقع از هیئت‌های ورزشی این است که علاوه بر تلاش برای حفظ سابقه موفقی که در بخش قهرمانی ورزش داشته‌اند، به موضوع ورزش همگانی نیز توجه داشته باشند تا شاهد تحقق سالی موفق در تمام رشته‌ها باشیم.

جهان‌بینی با اشاره به اهمیت توجه بیش از پیش هیئت به بخش بانوان تصریح کرد: انتظار ما این است که بانوان سهم عمده‌ای در فعالیت‌های هیئت‌ها و رشته‌های مختلف داشته باشند، زیرا از تمام هیئت‌ها در راستای توسعه ورزش بانوان برنامه می‌خواهیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.3ayct1auzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما