سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 7364
احمدی عنوان کرد:

چاپ 750 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران از چاپ 750 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت در سال گذشته خبر داد.
چاپ 750 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  حسین احمدی  تعداد عناوین کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران را ۴۰۰ عنوان اعلام کرد و گفت:‌ در سال‌های ۸۷ تا ۸۹ هر سال نسبت به چاپ یک میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ نیز ۷۵۰ هزار جلد کتاب از سوی انتشارات مسجد جمکران منتشر شده و در اختیار علاقمندان به فرهنگ مهدویت قرار گرفت.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه اقبال خوبی نسبت به کتاب‌های منتشر شده از سوی این انتشارات وجود دارد، افزود: در کنار کتاب‌های منتشر شده از سوی این انتشارات ما نسبت به احیای نسخه‌های خطی و قدیمی نیز اهتمام داریم.

وی افزود: نسخه خطی منحصر به فرد تذکره انجمن قدس، تصحیح، تحقیق و آماده سازی کتاب غیبت شیخ طوسی و تدوین کتاب غیبت نعمانی از جمله آثار فاخر انتشارات مسجد مقدس جمکران است.

احمدی از چاپ ۲۰ عنوان از کتاب‌های آیت‌الله صافی پیرامون مباحث مهدویت و امامت خبر داد و گفت: کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات جمکران به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، عربی، اردو، ترکی استانبولی، ‌روسی، بنگالی و آذری به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های این انتشارات با قیمت بسیار ارزان‌تر در مقایسه با دیگر ناشران در اختیار مردم قرار می‌گیرد، یادآور شد: تلاش شده کتاب‌ها با حداقل قیمت در اختیار علاقمندان قرار گیرد و قیمت کتاب‌های ما در کل کشور از همه ناشران ارزان‌تر است و ۲۰ تا ۸۰ درصد از ناشران دیگر ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه انتشارات جمکران در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های کتاب به عناوین متعددی دست یافته است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما نیازسنجی و آسیب‌شناسی است و در این زمینه پژوهشگران مهدوی همکاری تنگاتنگی با ما دارند.

وی بیان کرد: در نمایشگاه‌های کتاب نیز کارشناس کتاب متخصص در مباحث مهدویت حضور یافته و براساس سئوالات مطرح شده از سوی مخاطبان و بازدیدکنندگان نیازها را شناسایی کرده و سپس برای پاسخگویی به نیازها نسبت به برنامه‌ریزی و تهیه کتاب‌های مورد نیاز اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0bzurhbfaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما