شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 51861
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم:

قمی‌ها از مرز مهران عبور می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قم با بیان اینکه قمی‌ها امسال از مرز مهران عبور می‌کنند، گفت: بیشتر موکب‌های قمی تا سه روز بعد از اربعین در داخل عراق و مرز مهران برپا خواهند بود تا به زائران خدمات لازم را ارائه دهند.
قمی‌ها از مرز مهران عبور می‌کنند
قمی‌ها از مرز مهران عبور می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی که در سالن جلسات معاونت امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی در موکب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: باید در موکب‌ها روحانیون استقرار داشته باشند تا آنها برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه امسال مرز خسروی در حال آماده‌سازی است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم زائران برخی از استان‌ها را از این مرز عبور دهیم چرا که این مرز خدمات گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قم با بیان اینکه قمی‌ها امسال از مرز مهران عبور می‌کنند، تصریح کرد: بیشتر موکب‌های قمی تا سه روز بعد از اربعین در داخل عراق و مرز مهران برپا خواهند بود تا به زائران خدمات لازم را ارائه دهند.

وی از تشکیل ستاد اربعین در قالب ستاد بازسازی عتبات و عالیات یاد کرد و گفت: مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای مردمی در قالب این ستاد باید فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

احمدی با اشاره به اینکه هیچ ماشینی بدون هماهنگی ستاد اربعین از مرز خارج نمی‌شود، عنوان کرد: نشست داخلی میان موکب‌ها با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار می‌شود تا ناهماهنگی‌های سال گذشته رفع شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6anm.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما