دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 34345
مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات:

۱۲ تفاهم نامه با مسئولان عراقی برای مدیریت پیاده روی اربعین ثبت شده است

قم نيوز : قم نگار: مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اینکه ۱۲ تفاهم نامه با مسئولان عراقی برای مدیریت پیاده روی اربعین ثبت شده است، گفت: ستاد عتبات عالیات آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تجهیز موکب‌ها است.
۱۲ تفاهم نامه با مسئولان عراقی برای مدیریت پیاده روی اربعین ثبت شده است
به گزارش قم نگار، محمد عطایی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استاد قم با نگاه ویژه به اربعین حسینی که عصرامروز در تالار امام رضا (ع) استانداری سابق قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۲ موکب مردمی از استان قم در پیاده روی اربعین برپا می‌شود، اظهار داشت: ۱۲ تفاهم نامه با مسئولان عراقی ثبت شده است و با موکب‌های عراقی هم همکاری‌ها صورت گرفته است.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه برای تخلیه زباله و آب و برق وگاز موکب‌های برپا شده هم تدابیری اندیشیده شده است، افزود: کرایه تریلی قم تا کربلا حدود ۵ میلیون تومان است اما بعضاً رانندگان تریلی برای انتقال آذوقه‌ها قسط ماشینشان را از ما گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه ماشین‌هایی که برای حمل بار می‌روند باید تا حداکثر ۲ روز قبل از اربعین برگردند، خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت امکان دارد که در صورتی که بازنگردند مجبور شوند تا بعد از اربعین بمانند.

عطایی با اشاره به اینکه نیاز به وسیله نقلیه برای حمل بارامروز بسیار احساس می‌شود، افزود: لازم است که اتوبوس داران و ارگان‌هایی که اتوبوس‌های مناسب دارند می‌تواند وسایل حمل و نقل خود رابرای این کار مد نظر قرار دهند.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ۵۰ تن سیب زمینی اهدا شده است که برای انتقال ماشین نداریم، گفت: یکی دیگر از نیازهای ستاد پول نقد است که کرایه ماشین‌هایی که قبلافرستادیم را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری برای ارائه خدمت به زائرین برای ایام اربعین مراجعه کرده‌اند که از تمامی اقشار در آن حضور دارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای ارائه کمک‌های غیرمادی خود به آدرس خیابان مصلی جنوبی بین کوچه ۱۸ و ۲۰ ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۶۱۵۲۶۰- ۶۱ تماس حاصل کنند.

عطایی افزود: ستاد عتبات عالیات از امروزدوشنبه ۲۵ آبان ماه تا روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه به صورت ۲۴ ساعت آماده دریافت کمک‌های مردمی برای برپایی موکب‌ها در پیاده روی اربعین است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwpap.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما