چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 7400
به پاس افتخار آفرینی در مسابقات آسیایی صورت گرفت؛

تحلیل از کشتی گیر مدال آور قمی

قم نيوز : قم نیوز: مسوولان هیئت کشتی استان قم از کشتی‌گیر ارزنده‌ قمی و مدال‌آور نقره رقابت‌های بین‌المللی جام پیروزی ترکیه تقدیر کردند.
تحلیل از کشتی گیر مدال آور قمی
به گزارش قم نیوز، بعد از موفقیت علی فتاحی‌منش جوان ارزنده کشتی فرنگی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی جام بین‌المللی ترکیه این کشتی‌گیر هنگام بازگشت به قم مورد تقدیر مسوولان ورزش قم قرار گرفت.

برای این منظور محسن حلوایی، رییس هیئت کشتی استان قم و جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته از نفر اول کشتی فرنگی نوجوانان کشور در دو سال اخیر و همچنین دارنده مدال نقره جام بین‌المللی پیروزی در کشور ترکیه استقبال کردند.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جام بین‌المللی پیروزی ترکیه با درخشش نفرات ملی پوش با شایستگی بعد از کشور میزبان در جایگاه دوم رده بندی ایستاد و بدین ترتیب به مقام نایب قهرمانی رسید.

در این رقابت‌ها فتاحی‌منش از جوانان بسیار خوب و خوش آتیه کشتی فرنگی قم، در وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با غلبه بر رقبای مطرح خود به دیدار نهایی صعود کرد اما با قبول باخت در کشتی فینال، در نهایت در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان جام بین‌المللی پیروزی ترکیه شد.

در تلاش برای کسب مقام قهرمانی، فتاحی‌منش در این دوره از رقابت‌ها به نوعی در دور نخست با قرعه استراحت رو به‌رو شد زیرا رقیب وی از کشور میزبان به دلیل آسیب دیدگی از حاضر شدن بر روی تشک منصرف شد و به این ترتیب نماینده شایسته کشتی قم و کشورمان بدون اینکه متحمل زحمت شود به مرحله بعد صعود کرد.

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان ایران در سال جاری در دور دوم نماینده بلغارستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم مبارزات خود با یکرام کامان از کشور میزبان رو به رو شد که این کشتی را نیز با اقتدار و نتیجه‌ای بسیار خوب به سود خود به پایان رساند.

فتاحی‌منش با برتری در این دیدار به مسابقه نهایی صعود کرد که در رقابت پایانی با مکاو بیساک دیگر کشتی‌گیر میزبان به رقابت پرداخت اما در دو زمان دو دقیقه‌ای نتیجه را به کشتی‌گیر ترکیه‌ای واگذار کرد تا با کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره وزن ۸۵ کیلوگرم از این رقابت‌ها به کشورمان باز گردد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.xqma2bq0xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما