پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 7256
فتاحی منش:

انگیزه بالایی برای کسب پیروزی دارم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: بعد از قهرمانی در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با انگیزه فراوان برای تکرار این عنوان در رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه تلاش می‌کنم و این موفقیت را کسب خواهم کرد.
انگیزه بالایی برای کسب پیروزی دارم
به گزارش قم نیوز، علی فتاحی منش  اظهار داشت: قهرمانی در رقابت های کشتی فرنگی جام بین المللی پیروزی که نخستین رویدادی برون مرزی است که در آن شرکت می کنم قطعا روحیه بسیار خوبی به من و همچنین سایر ملی پوشان خواهد داد تا با تمام توان به مسابقات قهرمانی آسیا نیز برویم.

وی ادامه داد: اگر چه در رقابت های بین المللی جام پیروزی ترکیه کشتی گیران مطرحی شرکت می کنند اما من و سایر ملی پوشان نیز از شرایط بسیار خوبی از نظر آمادگی روحی و جسمی برخورداریم و انشاءالله برای قهرمانی به میدان می رویم.

قهرمانی، پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در وزن ۸۵ کیلوگرم، تصریح کرد: سختی های زیادی را در اثر تمرینات مداوم و پشت سر هم تحمل کرده ام که انشاءالله یکی از نفرات تیم ملی برای جام پیروزی و بعد از آن رقابت‌های قهرمانی آسیا همراه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان باشم زیرا دوست دارم با تمام توان در خدمت تیم ملی باشم و قهرمانی را با تیم ملی تجربه کنم.

وی بیان کرد: در دو سه ماه اخیر و به خصوص بعد از مسابقات انتخابی در فروردین ماه، تمام اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی شرکت می کنند و با توجه به اینکه رقبای ما سال به سال تلاش می کنند خود را به کشتی فرنگی ایران نزدیک کنند، می خواهیم قوی تر از دوره های گذشته در این جام حضور پیدا کنیم.

فتاحی منش با اشاره به رقابت های بین المللی جام پیروزی، تصریح کرد: این مسابقات برای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا، محک بسیار خوبی بود و کشتی گیران با اجرای بسیار خوب تاکتیک ها و کارهایی که کادر فنی تیم ملی از آنها می خواهند، می توانند با انگیزه ظاهر شده و رقابت های بسیار خوب و موثری را با حریفان داشته باشند.

وی که نماینده تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در وزن ۸۵ کیلوگرم خواهد بود، اظهار داشت: باید اعتراف کنم که رقبای ما در کشورهای دیگر قاره آسیا تلاش زیادی را برای رسیدن به سطح کشتی فرنگی ایران انجام می دهند و ما باید رقابت های این دوره را نسبت به دوره های قبل بسیار جدی تر بگیریم تا از عناوین ارزشمند گذشته خود به خوبی دفاع کنیم.

گفتنی است: تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان همراه با آزادکاران این رده سنی در قالب کاروان کشتی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته تهران را به مقصد ترکیه ترک کردند تا از روز نوزدهم خرداد ماه در جام بین المللی پیروزی با حریفان رقابت کنند در حالی که علی فتاحی منش جوان با استعداد کشتی استان قم نیز در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.sbzurhb50iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ابوالفضل قاسمی
داداش علی خیلی خشحالم که به تیم ملی دعوت شدی ایشاللاه به المپیک بری داداش کفشه مام یادت نره