شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 7471
بختیاری خبر داد:

تخفیف ۸۰ درصدی عوارض پروانه کسب مددجویان

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از صدور مجوز اعمال تخفیفات عوارض پروانه کسب برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به میزان ۸۰ درصد خبر داد.
تخفیف ۸۰ درصدی عوارض پروانه کسب مددجویان
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری  اظهار داشت: از مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر صدور مجوز اعمال تخفیفات عوارض پروانه کسب برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به میزان ۸۰ درصد عنوان می باشد.

بختیاری با اشاره به انعقاد قرارداد مشارکت ساخت و ساز بهره‌برداری از خطوط پردازش و تفکیک پسماندهای شهری و تولید کود کمپوست با مشارکت بخش خصوصی گفت: مدیریت پسماند بر مبنای تکالیف قانونی برنامه پنجم استفاده از تکنولوژی‌های جدید بر عهده شهرداری‌ها است و این قرارداد مشارکت گامی موثر در این زمینه است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اجرای این قرارداد در شهر بیان کرد: اجرای این قرارداد موجب حفظ و تفکیک زباله‌هایی که در گذشته به صورت بهداشتی دفن می‌شد در مبدا و مقصد می‌شود.

همچنین بختیاری گفت: شهر قم از جایگاه ویژه ملی و بین‌المللی برخوردار است که تدوین سند راهبردی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با توجه به جایگاه ملی و بین‌المللی قم، در این شهر ضروری به نظر می‌رسید که بعد از طرح در شورای اسلامی شهر مصوب شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم به نقش شهرداری‌ها در دنیای امروز اشاره و بیان کرد: امروز جایگاه شهرداری از یک سازمان خدماتی به سمت نهادی اجتماعی در حال تغییر است که بر اساس وظایف گذشته و برخی نقش‌ها که به تازگی برای این نهاد ایجاد شده است بر ضرورت و اهمیت تدوین این سند می‌افزاید.

وی با اشاره به وظایف شهرداری قم پس از تدوین این سند افزود: تدوین سند راهبردی معاونت فرهنگی اجتماعی در شهرداری، مبنای کار فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی شهرداری خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: نشست‌هایی با گروه‌های مراجع، علما و بزرگان برای تدوین سندی جامع در راستای اقدامات فرهنگی اجتماعی شهر قم برگزار خواهد شد و با اعمال نظرات ایشان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین وجه ممکن از اجرای این سند بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0n0k49ny65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما