دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 6397

سرعت انجام پروژه‌های شهری قم مطلوب است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم روند انجام پروژه‌های عمرانی را نسبت به گذشته خوب ارزیابی کرد.
سرعت انجام پروژه‌های شهری قم مطلوب است
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی شهر با اشاره به وضعیت فعلی پروژه‌های شهری قم اظهار داشت: وضعیت فعلی قابل قبول است اما در ابتدای تغییر مدیریت، طبیعی است که تا مدیر جدید با امور آشنا شود، ممکن است در پیشرفت پروژه‌ها افت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های عمرانی در شهر پیگیری مطلوبی دارد، ادامه داد: مجموعه پل‌های جمهوی و پل‌های ۹ دی کارگاه فعالی دارد و روند پیشرفت این پروژه‌ها قابل قبول است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: در چند ماه اخیر، روند انجام پروژه‌های عمرانی نسبت به قبل از آن سرعت خوبی پیدا کرده است.

بختیاری در ادامه عنوان داشت: پروژه مترو سنگین و زمان‌بر بوده و پیمانکار خوبی نیز برای اجرای آن انتخاب شده است و البته محدودیت‌هایی در اجرای این پروژه وجود دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات کمبود منابع مالی است و میزان مبلغ تخصیص بودجه دولتی رقم قابل توجهی نیست و اگر تخصیص اعتبارات به این صورت ادامه یابد، سبب می‌شود اجرای پروژه طولانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: استفاده از منابع مربوط به فروش اوراق مشارکت برای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

بختیاری با اشاره به وجود محدودیت‌های فنی تصریح کرد: نبود دستگاه حفاری TBM محدودیت‌هایی ایجاد کرده است که دنبال آن هستیم این دستگاه را در قم مستقر کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.y93rak9wupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما